سبد خرید
شماره حساب

درج محتوای دلخواه متنی

  • ناموجود
    درجه باد کارگاهی روغنی اسکای Sky مدل ST-1999
درجه باد کارگاهی روغنی اسکای Sky مدل ST-1999

درجه باد کارگاهی روغنی اسکای Sky مدل ST-1999

0 ریال

درجه باد باد کارگاهی روغنی اسکای (Sky) مدل ST-1999 ، یک ابزار مهم است که برای اندازه‌گیری و کنترل فشار هوا در محیط‌های کارگاهی استفاده می‌شود. این نوع درجه باد باد معمولاً برای استفاده در صنعت خودروسازی، کارگاه‌های مکانیکی و تعمیرگاه‌ها طراحی شده است.

تعداد
اضافه به علاقه مندی
ناموجود

تمامی کارت های عضو شتاب

گیج باد کارگاهی روغنی اسکای (Sky) مدل ST-1999 ، یک ابزار مهم است که برای اندازه‌گیری و کنترل فشار هوا در محیط‌های کارگاهی استفاده می‌شود. این نوع گیج باد معمولاً برای استفاده در صنعت خودروسازی، کارگاه‌های مکانیکی و تعمیرگاه‌ها طراحی شده است.

گیج باد کارگاهی روغنی اسکای معمولاً دارای ساختاری محکم و مقاوم است که قابلیت تحمل فشار بالا را دارد. این گیج باد معمولاً با روغن پر شده است تا در محیط‌های دارای رطوبت بالا و آلودگی قابل استفاده باشد. روغن درون گیج باد به منظور حفاظت در برابر آب و حفظ روانی عملکرد ابزار استفاده می‌شود.

گیج باد کارگاهی روغنی اسکای معمولاً دارای واحدهای اندازه‌گیری مختلف مانند PSI، بار و کیلوپاسکال است. این گیج باد ممکن است دارای دقت بالا باشد و طراحی مناسبی برای خواندن آسان داشته باشد. همچنین، برخی مدل‌ها ممکن است دارای قابلیت تحمل ضربه و آلودگی باشند که آن‌ها را برای محیط‌های کارگاهی مناسب می‌سازد.

در انتخاب یک گیج باد کارگاهی روغنی اسکای، به عواملی مانند دقت اندازه‌گیری، واحدهای قابل پشتیبانی، دسته‌بندی فشار، قابلیت خواندن آسان و مقاومت در برابر ضربه و آلودگی توجه کنید. همچنین، مشاوره با کارشناسان و بررسی نظرات کاربران قبل از خرید می‌تواند به شما در انتخاب بهترین گیج باد کارگاهی روغنی اسکای برای نیازهای خاص شما کمک کند.

مشخصات فنی

کشور سازنده
چین
کد کالا
ST-1999

16 محصول دیگر در همین شاخه:

سرب چسبی برند ZX

2,350,000 ریال
در دسترس: موجود نیست

سرب چسبی zx یکی از برازنده‌ترین سرب بالانس در بازار بوده و برای ماشین‌های اسپورت به کار می‌رود. سرب‌ چسبی zx در وزن‌های یک کیلو و هشتصد گرم، پنج گرم، ده گرم، سی تا شصت گرم وجود دارد.

در دسترس: 1 موجود

گیره رومیزی ایران پتک مدل KA 1610 سایز 160 میلی‌متر یک ابزار نگهداری و قید کردن قطعات مختلف در محل کار است. این مدل گیره رومیزی برای استفاده در کارگاه‌ها، صنایع و کارهای حرفه‌ای طراحی شده است. آن به شما امکان می‌دهد قطعات را به صورت محکم در جای خود قرار داده و در حین انجام کارهای دیگر دسترسی به آن‌ها را فراهم کنید.

در دسترس: 2 موجود

پولی کش/فولی کش سایز 10 اینچ سه شاخ اسکای مدل FSB10، یک ابزار کاربردی برای استفاده در کارهای مکانیکی و سرپیچی می‌باشد. این پولی کش/فولی کش توسط برند "اسکای" (Sky) تولید می‌شود.

در دسترس: 2 موجود

جک روغنی 15 تن توربو(turbo) یک جک هیدرولیک است که برای انجام کارهای باربری و بالابری در صنایع و کارگاه‌ها استفاده می‌شود. این جک با طراحی مقاوم و قدرتمند خود، توانایی بالابری بارهای سنگین را داراست.

در دسترس: 2 موجود

بکس بادی برند هنسول (Hansol) مدل HS9500 یکی از محصولات این برند است. هنسول یک شرکت معروف در زمینه تولید و توزیع ابزارهای دستی و ابزارهای برقی است و محصولات آن شهرت خوبی در بین کاربران حرفه‌ای و علاقمندان به ابزارهای دستی دارد.

در دسترس: موجود نیست

سیبک کش و درآر فشار قوی HANS مدل BJP-J یک ابزار قدرتمند است که برای کشیدن و درآوردن سیبک‌ها و کشش‌های قوی در برخی از کاربردها استفاده می‌شود. این آچار از برند HANS تولید شده است که یکی از نام‌آشنا‌ترین و قابل اعتمادترین برندهای ابزار دستی است.

در دسترس: موجود نیست

بکس بادی برند هنس (Hans) مدل 84116 یکی از محصولات این برند است. هنس یک شرکت معروف در زمینه تولید و توزیع ابزارهای دستی و ابزارهای برقی است و محصولات آن شهرت خوبی در بین کاربران حرفه‌ای و علاقمندان به ابزارهای دستی دارد.

در دسترس: 4 موجود

گیج باد کارگاهی روغنی شرایدر (Schrader) یک ابزار مهم است که برای اندازه‌گیری و کنترل فشار هوا در محیط‌های کارگاهی استفاده می‌شود. این نوع گیج باد معمولاً برای استفاده در صنعت خودروسازی، کارگاه‌های مکانیکی و تعمیرگاه‌ها طراحی شده است.

در دسترس: موجود نیست

خط کش مخصوص صافی سیلندر نوین تولز NOVIN TOOLS یکی از ابزار های مخصوص مکانیکی،تراشکاری است که با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب نبسبت به سایر محصولات می باشد.

در دسترس: موجود نیست

جک سوسماری روغنی 2 تن سبک توربو TURBOمدل BXS، یک ابزار صنعتی است که برای بالابردن و جابجایی اشیاء سنگین در محیط صنعتی استفاده می‌شود. این جک سوسماری روغنی دارای ویژگی‌هایی است که آن را برای کاربرد در محیط صنعتی مناسب می‌سازد.

در دسترس: 6 موجود

آهنربای آنتنی (خودکاری) پیکاپ تولز  (PICKUP TOOLS) یک ابزار است که برای برداشتن اشیای فلزی کوچک در مکان‌های دسترسی سخت طراحی شده است. این ابزار می‌توانید آن را تنظیم کنید تا به فضاهای باریک دسترسی پیدا کند.

در دسترس: موجود نیست

ترکمتر 2000 کلاسیکال تقه ای درایو 1/2 هنس HANS مدل 4174NM-225B، یک ابزاری  است که برای پیچیدن و باز کردن مهره‌ها و بولت‌ها در محیط صنعتی استفاده می‌شود. این ترکمتر دارای ویژگی‌هایی است که آن را برای کاربران حرفه‌ای مناسب می‌سازد.

در دسترس: موجود نیست

جک روغنی 4 تن اسکای (Sky) مدل ST-B4T یک جک هیدرولیک است که برای انجام کارهای باربری و بالابری در صنایع و کارگاه‌ها استفاده می‌شود. این جک با طراحی مقاوم و قدرتمند خود، توانایی بالابری بارهای سنگین را داراست.

در دسترس: 5 موجود

گوشی صدایاب مکانیکی یک ابزار مهم در صنعت مکانیکی است که برای عیب‌یابی و تست صدای موتورها و قطعات مکانیکی استفاده می‌شود. این ابزار قابلیت تشخیص و تحلیل ارتعاشات و صداهای ناشی از عیب‌های مکانیکی را داراست.

در دسترس: 2 موجود

جعبه بکس 9 پارچه درایو 1/2 سری E مدل 46410-9B از شرکت Hans یک مجموعه ابزار است که شامل 9 بکس با سایزهای E10 تا E24 می‌باشد. این مجموعه بکس‌های ستاره E با ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی طراحی و تولید شده است.