سبد خرید
شماره حساب

درج محتوای دلخواه متنی

  • ناموجود
    جعبه بکس 24 عددی هواگیری درایو 1/4 سلپرو SELPRO مدل 72524
جعبه بکس 24 عددی هواگیری درایو 1/4 سلپرو SELPRO مدل 72524

جعبه بکس 24 عددی هواگیری درایو 1/4 سلپرو SELPRO مدل 72524

14,500,000 ریال

جعبه بکس 24 عددی هواگیری سلپرو مدل 72524، یک مجموعه ابزار هواگیری است که توسط برند "سلپرو" (Selpro) تولید می‌شود.

***این جعبه شامل بکس های بلند و کوتاه درایو "1/4 تا شماره 12 میلی متر میباشد.***

تعداد
اضافه به علاقه مندی
ناموجود

تمامی کارت های عضو شتاب

جعبه بکس 24 عددی هواگیری سلپرو مدل 72524، یک مجموعه ابزار هواگیری است که توسط برند "سلپرو" (Selprom) تولید می‌شود. این جعبه شامل 24 قطعه ابزار هواگیری مختلف است و برای استفاده در کارهای خانگی و صنعتی مناسب است.

در ادامه، به برخی از ویژگی‌های این جعبه بکس هواگیری اشاره می‌کنم:

  1. تنوع ابزار: این جعبه شامل 24 قطعه ابزار هواگیری مختلف است، که شامل سرگردها، دسته‌ها، پیچ‌گوشتی‌ها، مفصل‌گوشتی‌ها و سایر ابزارهای مشابه است. این تنوع ابزارها به شما امکان می‌دهد تا در برابر نیازهای مختلف پروژه‌ها از آنها استفاده کنید.
  2. کیفیت ساخت: ابزارهای هواگیری سلپرو با استفاده از مواد با کیفیت بالا تولید می‌شوند. این مواد شامل فولاد ضدزنگ، آلیاژهای مقاوم و مواد مرغوب دیگر است. این کیفیت ساخت برای استحکام و دوام بالا در استفاده‌های مکرر از این ابزارها ضروری است.
  3. طراحی هوشمند: ابزارهای هواگیری در این جعبه با طراحی هوشمندی به همراه آینده‌نگری تولید شده‌اند. از قابلیت‌هایی مانند قفل‌های ایمنی، طراحی آنتی‌لغزش و دسته‌های ارگونومیک برخوردار هستند. این طراحی ها باعث استفاده راحت‌تر و ایمن‌تر از ابزارها می‌شود.
  4. استفاده چندمنظوره: ابزارهای هواگیری سلپرو در برابر مجموعه وسیعی از کارها قابل استفاده هستند. آنها می‌توانند در تعمیرات خانگی، صنایع ساختمانی، خودروسازی و بسیاری از کاربردهای دیگر مورد استفاده قرار گیرند.

مشخصات فنی

کشور سازنده
تایوان
کد کالا
72524
جنس
کروم وانادیوم

16 محصول دیگر در همین شاخه:

در دسترس: موجود نیست

جک روغنی 4 تن اسکای (Sky) مدل ST-B4T یک جک هیدرولیک است که برای انجام کارهای باربری و بالابری در صنایع و کارگاه‌ها استفاده می‌شود. این جک با طراحی مقاوم و قدرتمند خود، توانایی بالابری بارهای سنگین را داراست.

در دسترس: 1 موجود

جعبه بکس ۲۴ پارچه 6 پر درایو ۱/۲ مدل 6MT-4624 محصول شرکت هنس تولید شده در کشور تایوان می باشد. ابزاری بسیار کارآمد و مفید در منازل ، اتومبیل ، کارگاه ها و … است. جعبه بکس 24 عددی هنس  ساخته شده از آلیاژ کروم وانادیوم همگی دارای روکش آینه ای می باشند. این جعبه بکس شامل ۱۸ عدد بکس تکی درایو ۱/۲ از سایز های ۸ الی ۳۲ می باشد که منطبق با استاندار های متریک ارائه شده است.

در دسترس: 1 موجود

گریس پمپ سطلی توربو یک پمپ گریس صنعتی است که برای انتقال و استفاده از گریس به صورت صنعتی و حرفه‌ای استفاده می‌شود. این پمپ برای مصارف صنعتی و مکانیکی، از جمله تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، استفاده می‌شود.

در دسترس: موجود نیست

کمپرسور باد سایلنت ادون EDON مدل ED550-50L یک کمپرسور باد صنعتی است که با ظرفیت 50 لیتر و قابلیت تولید باد با فشار 8 بار مناسب برای استفاده در کارگاه‌ها و کارخانجات است.

در دسترس: موجود نیست

آچار بکس بادی کد 400500 از شرکت جنوس Genaos  یک ابزار دستی است که برای استفاده در کارهای صنعتی، خودروسازی و مکانیکی طراحی شده است. این آچار بکس بادی با استفاده از هوا فشرده (باد) عمل می‌کند و به شما امکان می‌دهد برای باز و بسته کردن پیچ‌ها و مهره‌ها با قدرت و سرعت بیشتری از طریق گشتاور بادی استفاده کنید.

در دسترس: 1 موجود

ست بکس بلند ریلی 9 عددی E درایو 1/2 اسکای (SKY) مدل ST-7109ED یک مجموعه ابزار است که شامل 9 عدد بکس بلند با درایوهای 1/2 اینچ می‌شود. این مجموعه برای استفاده در صنعت مکانیک، تعمیرات خودرو، ساخت و ساز و سایر فعالیت‌های مرتبط طراحی شده است.

در دسترس: موجود نیست

گریس پمپ 600 سی سی میتا MITA یک پمپ گریس (لوبریکانت) دو پمپی حرفه‌ای است که برای استفاده در صنایع مختلف و تعمیرات مکانیکی طراحی شده است. این پمپ گریس برای تزریق گریس به قطعات و مکانیزم‌های مختلف، به ویژه در ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، استفاده می‌شود.

در دسترس: 4 موجود

ست 17 عددی اچار بکس هونگ تو تولز HONG TOU TOOLS یکی از ابزارهای دستی است که برای تعمیر و نگهداری انواع خودروها، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی استفاده می شود. این ست شامل 17 قطعه آچار بکس هونگ تو تولز HONG TOU TOOLS با سایز و اندازه های مختلف است که برای تنظیم و تعمیر انواع پیچ و مهره ها و اتصالات استفاده می شوند.

در دسترس: 2 موجود

ست جعبه بکس بلند 10 پارچه درایو 1/2 سولا SOLA یکی از ابزارهای دستی است که برای تعمیر و نگهداری انواع خودروها، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی استفاده می شود. این ست شامل 10 عدد بکس بلند سولا با درایو 1/2 اینچ است که برای تنظیم و تعمیر انواع پیچ و مهره ها و اتصالات استفاده می شوند.

در دسترس: 3 موجود

گریس پمپ 600 سی سی توربو TURBO یک پمپ گریس (لوبریکانت) دو پمپی حرفه‌ای است که برای استفاده در صنایع مختلف و تعمیرات مکانیکی طراحی شده است. این پمپ گریس برای تزریق گریس به قطعات و مکانیزم‌های مختلف، به ویژه در ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، استفاده می‌شود.

در دسترس: موجود نیست

آچار بکس بادی کد 400500 از شرکت Genius Tools یک ابزار دستی است که برای استفاده در کارهای صنعتی، خودروسازی و مکانیکی طراحی شده است. این آچار بکس بادی با استفاده از هوا فشرده (باد) عمل می‌کند و به شما امکان می‌دهد برای باز و بسته کردن پیچ‌ها و مهره‌ها با قدرت و سرعت بیشتری از طریق گشتاور بادی استفاده کنید.

در دسترس: 3 موجود

واسکازین پمپ 500 سی سی توربو TURBO یک پمپ واسکازین (لوبریکانت) تک پمپی حرفه‌ای است که برای استفاده در صنایع مختلف و تعمیرات مکانیکی طراحی شده است. این پمپ واسکازین برای تزریق واسکازین به قطعات و مکانیزم‌های مختلف، به ویژه در ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، استفاده می‌شود.

در دسترس: 1 موجود

گیج باد کارگاهی روغنی شرایدر (Schrader) یک ابزار مهم است که برای اندازه‌گیری و کنترل فشار هوا در محیط‌های کارگاهی استفاده می‌شود. این نوع گیج باد معمولاً برای استفاده در صنعت خودروسازی، کارگاه‌های مکانیکی و تعمیرگاه‌ها طراحی شده است.