سبد خرید
شماره حساب

درج محتوای دلخواه متنی

رینگ جمع کن کامیونی اسکای Sky مدل SY-60195

رینگ جمع کن کامیونی اسکای Sky مدل SY-60195

3,000,000 ریال

رینگ جمع کن کامیونی 3 اینچ مدل SY-60195 از شرکت Sky یک ابزار است که برای نصب و جمع کردن رینگ‌های کامیونی در خودروها استفاده می‌شود. این رینگ جمع کن با ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی طراحی و تولید شده است.

تعداد
اضافه به علاقه مندی
آخرین موجودی

تمامی کارت های عضو شتاب

رینگ جمع کن کامیونی 3 اینچ مدل SY-60195 از شرکت Sky یک ابزار است که برای نصب و جمع کردن رینگ‌های کامیونی در خودروها استفاده می‌شود. این رینگ جمع کن با ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی طراحی و تولید شده است. البته توضیحات دقیق‌تر و مشخصات فنی مربوط به مدل SY-60195 برای دستیابی به اطلاعات کامل‌تر بهتر است با شرکت Sky تماس بگیرید یا به سایت رسمی آنها مراجعه کنید. اما در ادامه، برخی از ویژگی‌ها و مشخصات عمومی رینگ جمع کن مدل SY-60195 را برای شما توضیح می‌دهم:

  1. قطر رینگ: این رینگ جمع کن دارای قطر 3 اینچ است. این قطر مشخص کننده اندازه رینگ کامیونی است که برای نصب و جمع کردن آن استفاده می‌شود.
  2. جنس رینگ: رینگ جمع کن SY-60195 از جنس مقاوم و مستحکمی ساخته شده است. این جنس معمولاً از فلزات مانند فولاد یا آلومینیوم تشکیل شده است تا بتواند با فشار و نیروهای متعددی که در فرآیند جمع کردن رینگ به وجود می‌آید، مقاومت کند.
  3. قابلیت جمع کردن: رینگ جمع کن SY-60195 برای جمع کردن و نصب رینگ‌های کامیونی بر روی لاستیک‌ها طراحی شده است. با استفاده از این ابزار، می‌توانید رینگ را به طور محکم و صحیح بر روی لاستیک نصب کنید.
  4. کاربرد: رینگ‌های جمع کن برای تعویض رینگ‌های کامیونی در خودروها استفاده می‌شوند. با استفاده از این ابزار، می‌توانید رینگ‌های جدید را به سرعت و به طور صحیح بر روی لاستیک نصب کنید.
  5. سازگاری: رینگ جمع کن SY-60195 معمولاً با انواع رینگ‌های کامیونی با قطر 3 اینچ سازگار است. اما بهتر است در مورد سازگاری دقیق با رینگ‌های خاص خودروتان با شرکت Sky یا تولید کننده رینگ تماس بگیرید.
2 قلم

مشخصات فنی

کشور سازنده
چین
کد کالا
SY-60195

16 محصول دیگر در همین شاخه:

در دسترس: 2 موجود

ست بکس بلند ریلی 13 پارچه درایو 1/4 اسکای (SKY) مدل ST-9914D یک مجموعه ابزار است که شامل 13 عدد بکس بلند با درایو 1/4 اینچ می‌شود. این مجموعه برای استفاده در تعمیرات خودرو، تعمیرات الکترونیکی، مونتاژ و سایر فعالیت‌های مرتبط طراحی شده است.

در دسترس: 1 موجود

جعبه بکس ۱9 پارچه درایو ۳/8 هنس مدل 3619MKR یک ابزار مناسب برای استفاده در بکس بادی است. این جعبه از مواد با کیفیت ساخته شده است، زیرا از فولاد کروم و وانادیوم با استفاده از روش سخت کاری شده تهیه شده است.

در دسترس: موجود نیست

مجموعه کیف ابزار 116 پارچه برند هنس Hans مدل TTBK-116LT، ساخت کشور تایوان بوده و داراری کیفیت بالایی می باشند.این مجموعه با طراحی ارگونومیکی که دارند باعث انتقال حس خوب به شما هنگام استفاده می باشد.

در دسترس: 1 موجود

جعبه بکس 26 پارچه درایو 1/4 کوتاه و بلند مدل 2626MPQ هنس (Hans) مجموعه‌ای از ابزارهای دستی است که شامل درایو با قطر 1/4 اینچ و پارچه‌های مختلف است. این مجموعه توسط شرکت هنس طراحی و تولید شده است و برای کاربردهای مختلفی مانند تعمیرات عمومی و صنعتی مناسب است.

در دسترس: موجود نیست

جعبه بکس 24 عددی هواگیری سلپرو مدل 72524، یک مجموعه ابزار هواگیری است که توسط برند "سلپرو" (Selpro) تولید می‌شود.

***این جعبه شامل بکس های بلند و کوتاه درایو "1/4 تا شماره 12 میلی متر میباشد.***

در دسترس: 1 موجود

بکس بادی برند هنس (Hans) مدل 84116 یکی از محصولات این برند است. هنس یک شرکت معروف در زمینه تولید و توزیع ابزارهای دستی و ابزارهای برقی است و محصولات آن شهرت خوبی در بین کاربران حرفه‌ای و علاقمندان به ابزارهای دستی دارد.

در دسترس: 5 موجود

دستگاه کمپرس سنج سیلندر هنسول (hansol) مدل HS8546 یک ابزار پیشرفته است که برای اندازه‌گیری فشار و کمپرسیون در سیلندرهای موتورها استفاده می‌شود. این دستگاه معمولاً برای استفاده در صنعت خودروسازی، تعمیرگاه‌ها، و کارگاه‌های مکانیکی طراحی شده است.

در دسترس: 1 موجود

اسکای (Sky) یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید ابزار دستی و لوازم جانبی خودرو است. این برند معمولاً درجه بادهای متنوعی را تولید می‌کند که برای استفاده در خودروها و کارهای مرتبط با آنها مناسب هستند. درجه باد یکی از ویژگی‌های مهم بادها است که به عملکرد و کاربردهای آنها اشاره دارد.

در دسترس: 1 موجود

پولی کش/فولی کش سایز 12 اینچ سه شاخ اسکای مدل FSB12، یک ابزار کاربردی برای استفاده در کارهای مکانیکی و سرپیچی می‌باشد. این پولی کش/فولی کش توسط برند "اسکای" (Sky) تولید می‌شود.

در دسترس: 3 موجود

واسکازین پمپ 500 سی سی توربو TURBO یک پمپ واسکازین (لوبریکانت) تک پمپی حرفه‌ای است که برای استفاده در صنایع مختلف و تعمیرات مکانیکی طراحی شده است. این پمپ واسکازین برای تزریق واسکازین به قطعات و مکانیزم‌های مختلف، به ویژه در ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، استفاده می‌شود.

در دسترس: موجود نیست

بکس بادی درایو 1/2 اینچ 9500 تیتان (TAITIAN) یک ابزار صنعتی است که برای استفاده در برنامه‌های مکانیکی و صنعتی با درایو 1/2 اینچ طراحی شده است.

*توان این محصول 660 نیوتن متر می باشد.*

در دسترس: موجود نیست

سوپاپ جمع کن هنس Hans مدل EVSC-7 یک ابزار تخصصی است که برای فشرده سازی فنرهای سوپاپ در موتورهای خودرو در طی مراحل نگهداری و تعمیر استفاده می شود. طراحی شده برای برداشتن و نصب فنرهای سوپاپ به طور ایمن و کارآمد، دسترسی آسان به شیرها، نگهدارنده‌های سوپاپ و مهر و موم سوپاپ را فراهم می‌کند.

در دسترس: موجود نیست

جک سوسماری کورسی روغنی 2 تن اسکای SKY یک دستگاه سوسماری با کیفیت و قدرتمند است که برای بلند کردن و جابجایی اشیاء سنگین و بزرگ در صنایع مختلف طراحی شده است. این دستگاه با قابلیت بالابردن اشیاء با وزن حداکثر 2 تن، مناسب برای استفاده در کارگاه‌های صنعتی و ساختمانی است.این دستگاه با داشتن یک سیستم روغنی کار می‌کند و با فشار دادن روغن به سوسمار، اشیاء را به بالا برمی‌دارد. همچنین با داشتن یک ستون بلند و قابل تنظیم، به راحتی می‌تواند اشیاء را به ارتفاع مختلف بلند کند. همچنین با داشتن یک دسته جهت‌دهی، کنترل دقیق‌تری برای حرکت سوسمار فراهم می‌کند.

سرب چسبی برند ZX

2,250,000 ریال
در دسترس: 2 موجود

سرب چسبی zx یکی از برازنده‌ترین سرب بالانس در بازار بوده و برای ماشین‌های اسپورت به کار می‌رود. سرب‌ چسبی zx در وزن‌های یک کیلو و هشتصد گرم، پنج گرم، ده گرم، سی تا شصت گرم وجود دارد.