سبد خرید
شماره حساب

درج محتوای دلخواه متنی

  • ناموجود
    بکس بادی درایو 1/2 برند هنس Hans مدل 84116
بکس بادی درایو 1/2 برند هنس Hans مدل 84116

بکس بادی درایو 1/2 برند هنس Hans مدل 84116

63,000,000 ریال

بکس بادی برند هنس (Hans) مدل 84116 یکی از محصولات این برند است. هنس یک شرکت معروف در زمینه تولید و توزیع ابزارهای دستی و ابزارهای برقی است و محصولات آن شهرت خوبی در بین کاربران حرفه‌ای و علاقمندان به ابزارهای دستی دارد.

تعداد
اضافه به علاقه مندی
ناموجود

تمامی کارت های عضو شتاب

بکس بادی برند هنس (Hans) مدل 84116 یکی از محصولات این برند است. هنس یک شرکت معروف در زمینه تولید و توزیع ابزارهای دستی و ابزارهای برقی است و محصولات آن شهرت خوبی در بین کاربران حرفه‌ای و علاقمندان به ابزارهای دستی دارد.

بکس بادی مدل 84116 یک ابزار دستی است که برای استفاده در کارهای مکانیکی و تعمیرات عمومی مناسب است. این بکس بادی از جنس فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ساخته شده است که باعث مقاومت و طول عمر بالای آن می‌شود. همچنین، این بکس بادی دارای طراحی ارگونومیک است که باعث راحتی و آسانی در استفاده می‌شود.

مدل 84116 بکس بادی هنس دارای سایز استاندارد 1/2 اینچ است. این سایز برای بیشتر کاربردهای معمول در تعمیرات خودرو، موتورسیکلت و تعمیرات مکانیکی مناسب است. همچنین، این بکس بادی دارای مکانیزم قفل و رها کردن سریع است که کار با آن را سریع و آسان می‌کند.

بکس بادی Hans مدل 84116 دارای یک مکانیزم بادی است که به شما امکان می‌دهد نیروی مورد نیاز را در حین باز و بسته کردن پیچ‌ها و مهره‌ها اعمال کنید. همچنین، این بکس بادی دارای سرعت قابل تنظیم است که به شما امکان کنترل دقیقتر در انجام کار می‌دهد.

در کل، بکس بادی برند هنس مدل 84116 یک ابزار دستی با کیفیت و عملکرد بالا است که برای تعمیرات و کارهای مکانیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال، قبل از خرید، بهتر است مشخصات فنی و نیازهای خود را با دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که این مدل به نیازهای شما پاسخ می‌دهد.

84116

مشخصات فنی

کشور سازنده
تایوان
کد کالا
84116

16 محصول دیگر در همین شاخه:

در دسترس: موجود نیست

کمپرسور باد سایلنت ادون EDON مدل ED550-50L یک کمپرسور باد صنعتی است که با ظرفیت 50 لیتر و قابلیت تولید باد با فشار 8 بار مناسب برای استفاده در کارگاه‌ها و کارخانجات است.

در دسترس: موجود نیست

ست بکس بلند ریلی 14 عددی E درایو 1/2 - 3/8 - 1/4 هنس (Hans) مدل 56314E یک مجموعه ابزار است که شامل 14 عدد بکس بلند با درایوهای 1/2 اینچ، 3/8 اینچ و 1/4 اینچ می‌شود. این مجموعه برای استفاده در صنعت مکانیک، تعمیرات خودرو، ساخت و ساز و سایر فعالیت‌های مرتبط طراحی شده است.

در دسترس: موجود نیست

سوپاپ جمع کن هنس Hans مدل EVSC-7 یک ابزار تخصصی است که برای فشرده سازی فنرهای سوپاپ در موتورهای خودرو در طی مراحل نگهداری و تعمیر استفاده می شود. طراحی شده برای برداشتن و نصب فنرهای سوپاپ به طور ایمن و کارآمد، دسترسی آسان به شیرها، نگهدارنده‌های سوپاپ و مهر و موم سوپاپ را فراهم می‌کند.

در دسترس: 1 موجود

جک کورسی 3 تن اسکای Sky مدل ST-F3T یک دستگاه سوسماری قدرتمند و با کیفیت است که برای استفاده در صنایع مختلف طراحی شده است. این دستگاه با توان 3 تن، قادر به بالابردن اشیاء سنگین و بزرگ است.

در دسترس: موجود نیست

جعبه بکس 24 پارچه درایو 1/2 فشار قوی اسکای (Sky) مدل ST-7127B یک مجموعه ابزار حرفه‌ای است که شامل 24 پارچه بکس با درایو 1/2 اینچ و قدرت فشار قوی می‌باشد. این مجموعه ابزار برای استفاده در صنایع مختلف از جمله صنعت خودرو، ساختمان‌ها، تعمیرات خانگی و غیره مناسب است.

در دسترس: 9 موجود

ابزار جمع آوری مغناطیسی برند پیکاپ تولز (PICKUP TOOLS) یک ابزار است که برای برداشتن اشیای فلزی کوچک در مکان‌های دسترسی سخت طراحی شده است. این ابزار می‌توانید آن را تنظیم کنید تا به فضاهای باریک دسترسی پیدا کند.

در دسترس: 1 موجود

جعبه بکس 26 پارچه درایو 1/4 کوتاه و بلند مدل 2626MPQ هنس (Hans) مجموعه‌ای از ابزارهای دستی است که شامل درایو با قطر 1/4 اینچ و پارچه‌های مختلف است. این مجموعه توسط شرکت هنس طراحی و تولید شده است و برای کاربردهای مختلفی مانند تعمیرات عمومی و صنعتی مناسب است.

در دسترس: 2 موجود

جک روغنی 20 تن توربو(turbo) یک جک هیدرولیک است که برای انجام کارهای باربری و بالابری در صنایع و کارگاه‌ها استفاده می‌شود. این جک با طراحی مقاوم و قدرتمند خود، توانایی بالابری بارهای سنگین را داراست.

در دسترس: موجود نیست

کمپرس سنج سیلندر هنس تولز مدل UCT-3 یک ابزار اندازه‌گیری است که به منظور تشخیص و اندازه‌گیری فشار سیلندرهای موتورهای داخلسوز استفاده می‌شود. این ابزار به عنوان یک سنسور فشار عمل می‌کند که به سیلندر متصل می‌شود و فشار داخل سیلندر را اندازه‌گیری می‌کند.

در دسترس: موجود نیست

سیبک کش و درآر فشار قوی HANS مدل BJP-J یک ابزار قدرتمند است که برای کشیدن و درآوردن سیبک‌ها و کشش‌های قوی در برخی از کاربردها استفاده می‌شود. این آچار از برند HANS تولید شده است که یکی از نام‌آشنا‌ترین و قابل اعتمادترین برندهای ابزار دستی است.

در دسترس: 1 موجود

ترکمتر 2000 کلاسیکال تقه ای درایو 1/2 هنس HANS مدل 4174NM-225B، یک ابزاری  است که برای پیچیدن و باز کردن مهره‌ها و بولت‌ها در محیط صنعتی استفاده می‌شود. این ترکمتر دارای ویژگی‌هایی است که آن را برای کاربران حرفه‌ای مناسب می‌سازد.

در دسترس: موجود نیست

جک روغنی 4 تن اسکای (Sky) مدل ST-B4T یک جک هیدرولیک است که برای انجام کارهای باربری و بالابری در صنایع و کارگاه‌ها استفاده می‌شود. این جک با طراحی مقاوم و قدرتمند خود، توانایی بالابری بارهای سنگین را داراست.

در دسترس: 1 موجود

مجموعه کیف ابزار 158 پارچه برند هنس Hans مدل TK-158V، ساخت کشور تایوان بوده و داراری کیفیت بالایی می باشند.این مجموعه با طراحی ارگونومیکی که دارند باعث انتقال حس خوب به شما هنگام استفاده می باشد.