سبد خرید
شماره حساب

درج محتوای دلخواه متنی

  • ناموجود
    کمان اره دینگی DINGQI مدل ART - 46107
    کمان اره دینگی DINGQI مدل ART - 46107
کمان اره دینگی DINGQI مدل ART - 46107
کمان اره دینگی DINGQI مدل ART - 46107 کمان اره دینگی DINGQI مدل ART - 46107

کمان اره دینگی DINGQI مدل ART - 46107

1,800,000 ریال

کمان اره دینگی (DINGQI) مدل ART-46107 یک ابزار قدرتی است که برای برش و بریدن مواد مختلف در صنایع و استفاده های خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تعداد
اضافه به علاقه مندی
ناموجود

تمامی کارت های عضو شتاب

کمان اره دینگی (DINGQI) مدل ART-46107 یک ابزار قدرتی است که برای برش و بریدن مواد مختلف در صنایع و استفاده های خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در زیر توضیحاتی درباره این کمان اره دینگی ارائه می‌شود:

  1. مدل ART-46107: این مدل مشخص کننده مدل خاص کمان اره دینگی است. هر مدل ممکن است دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاصی باشد که ممکن است با سایر مدل‌های کمان اره دینگی متفاوت باشد.
  2. برش و بریدن: کمان اره دینگی برای برش و بریدن مواد مختلف مانند چوب، فلزات نرم، لوله‌ها و سایر مواد قابل برش استفاده می‌شود. این ابزار با شفت کمان شکل و تیغه قوی قادر به ایجاد برش دقیق و قطعه‌بندی مواد است.
  3. استفاده قدرتی: کمان اره دینگی معمولاً از برق یا باطری برای تأمین قدرت خود استفاده می‌کند. این منبع قدرت به ابزار امکان می‌دهد تا با سرعت و قدرت برش بدهد و در کارهای سنگین و مشکل مفید باشد.
  4. کاربردها: کمان اره دینگی در صنایع ساختمانی، کارگاه‌های چوب، نجاری، لوله‌کشی و استفاده خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار برای برش و قطعه‌بندی مواد در پروژه‌های ساخت و ساز، تعمیر و نگهداری و دیگر فعالیت‌های مرتبط با برش مفید است.

مشخصات فنی

کشور سازنده
چین
کد کالا
ART 46107

16 محصول دیگر در همین شاخه:

در دسترس: 2 موجود

ست آچار 8 عددی یکسر تخت و رینگی سایزهای 8 تا 19 آتا ATA مدل BX0800 یک مجموعه ابزار است که برای استفاده در کارهای مکانیکی و تعمیرات صنعتی طراحی شده است. این ست شامل 8 عدد آچار با طراحی تخت و رینگی است که سایزهای مختلفی را پوشش می‌دهند.

در دسترس: 3 موجود

بکس کوتاه سایز 32 درایو 3/4 اینچ اسکای (Sky) یک ابزار دستی است که برای استفاده در عملیات گرداندن و باز و بسته کردن پیچ‌ها و مهره‌ها با استفاده از درایو 3/4 اینچ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در دسترس: 7 موجود

بیت T40 بلند هنس، یک نوع بیت یا تیغه تورکس می باشد که توسط برند هنس تولید می شود. "T40" به اندازه سر تورکس آن اشاره دارد و برای پیچ ها و مهره های با سر تورکس اندازه T40 طراحی شده است.

در دسترس: موجود نیست

بکس کوتاه سایز 22 درایو 3/4 اینچ هنس Hans یک ابزار دستی است که برای استفاده در عملیات گرداندن و باز و بسته کردن پیچ‌ها و مهره‌ها با استفاده از درایو 3/4 اینچ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در دسترس: موجود نیست

جعبه بیت 15 پارچه آلن ستاره ای T اسکای SKY مدل ST-7115T یک مجموعه ابزار است که شامل 15 بیت آلن ستاره ای T با اندازه‌های مختلف می‌باشد. این بیت‌ها برای استفاده در گشودن و قفل کردن پیچ‌ها و مهره‌هایی با سوراخ‌های شش‌ضلعی و شکل ستاره ای T طراحی شده‌اند.

در دسترس: موجود نیست

مجموعه 9 عددی آچار آلن شش گوش هنس Hans مدل 16762 یک مجموعه ابزار حرفه‌ای است که برای استفاده در تعمیرات، سرویس و تنظیمات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مجموعه شامل 9 آچار آلن با سایزهای مختلف است که برای استفاده در اتصالات با پیچ‌های آلنی استفاده می‌شوند.

در دسترس: موجود نیست

کابل بر چاقویی تاشو دینگی DINGQI مدل ART63107 یک ابزار کاربردی و کم حجم است که برای استفاده در فضاهای مختلف طراحی شده است. این کابل بر دارای یک تیغه تیز و مقاوم است که با کشیدن روی محور ثابت شده و به راحتی باز و بسته می شود. این ویژگی به شما امکان می دهد کابل بر را به سرعت و به آسانی باز کنید و در هنگام استفاده از آن به امان برسید.

در دسترس: 1 موجود

ست 22 پارچه آچار یکسر تخت یکسر رینگی هنس Hans مدل 166322M یکی از ابزارهای دستی است که برای تعمیر و نگهداری انواع خودروها، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی استفاده می شود. این ست شامل 22 قطعه آچار یکسر تخت و یکسر رینگی با سایز و اندازه های مختلف است که برای تنظیم و تعمیر انواع پیچ و مهره ها و اتصالات استفاده می شوند.

در دسترس: 5 موجود

بیت T20 کوتاه هنس، یک نوع بیت یا تیغه تورکس می باشد که توسط برند هنس تولید می شود. "T20" به اندازه سر تورکس آن اشاره دارد و برای پیچ ها و مهره های با سر تورکس اندازه T20 طراحی شده است.

در دسترس: موجود نیست

بکس کوتاه سایز 36 درایو 3/4 اینچ هنس (hans) یک ابزار دستی است که برای استفاده در عملیات گرداندن و باز و بسته کردن پیچ‌ها و مهره‌ها با استفاده از درایو 3/4 اینچ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در دسترس: موجود نیست

ست جعبه بکس بلند 10 پارچه درایو 1/2 هنس HANS مدل 4610MB یکی از ابزارهای دستی است که برای تعمیر و نگهداری انواع خودروها، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی استفاده می شود. این ست شامل 10 عدد بکس بلند هنس با درایو 1/2 اینچ است که برای تنظیم و تعمیر انواع پیچ و مهره ها و اتصالات استفاده می شوند.