سبد خرید
شماره حساب

درج محتوای دلخواه متنی

  • ناموجود
    جعبه بیت 40 پارچه دینگشی DINGQI مدل ART-68001
    جعبه بیت 40 پارچه دینگشی DINGQI مدل ART-68001
    جعبه بیت 40 پارچه دینگشی DINGQI مدل ART-68001
جعبه بیت 40 پارچه دینگشی DINGQI مدل ART-68001
جعبه بیت 40 پارچه دینگشی DINGQI مدل ART-68001 جعبه بیت 40 پارچه دینگشی DINGQI مدل ART-68001 جعبه بیت 40 پارچه دینگشی DINGQI مدل ART-68001

جعبه بیت 40 پارچه دینگشی DINGQI مدل ART-68001

8,000,000 ریال

جعبه بیت 40 پارچه دینگشی مدل ART-68001 از محصولات شرکت DINGQI است. این جعبه حاوی 40 بیت مختلف است که برای استفاده در کارهای دقیق و تعمیرات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تعداد
اضافه به علاقه مندی
ناموجود

تمامی کارت های عضو شتاب

جعبه بیت 40 پارچه دینگشی مدل ART-68001 از محصولات شرکت DINGQI است. این جعبه حاوی 40 بیت مختلف است که برای استفاده در کارهای دقیق و تعمیرات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در زیر توضیحاتی در مورد جعبه بیت 40 پارچه دینگشی DINGQI مدل ART-68001 ارائه می‌شود:

  1. تنوع بیت: این جعبه شامل 40 بیت مختلف است که شامل انواع بیت‌های ساده و متخصص مانند بیت‌های پیچ گوشتی، بیت‌های تورکس، بیت‌های شش‌ضلعی، بیت‌های مته‌بر و بیت‌های دیگر می‌باشد. این تنوع بیت‌ها به کاربر امکان می‌دهد تا برای نیازهای مختلف در کارهای معمول و تعمیرات از آنها استفاده کند.
  2. کیفیت ساخت: محصولات DINGQI به طور کلی شناخته شده‌اند به علت کیفیت ساخت بالا و استفاده از مواد با کیفیت. این جعبه بیت نیز با رعایت استانداردهای کیفیتی تولید شده است تا مقاومت و دوام بالایی داشته باشد.
  3. استحکام: بیت‌ها در این جعبه از جنس مقاومی تولید شده‌اند تا در برابر استفاده مکرر و فشار متدهای مختلف مانند پیچ گوشتی محافظت شوند. این امر باعث می‌شود بیت‌ها در طول زمان کارایی خود را حفظ کنند.
  4. سازمان‌دهی: جعبه بیت دینگشی ART-68001 دارای طراحی منظم و سازمان‌دهی است که به کاربر کمک می‌کند تا بیت‌ها را به راحتی پیدا کند و جا به جایی آنها را انجام دهد. همچنین، این طراحی باعث می‌شود بیت‌ها در جعبه به خوبی نگهداری شوند و از گم شدن آنها جلوگیری شود.
  5. کاربردها: جعبه بیت 40 پارچه دینگشی DINGQI مدل ART-68001 برای استفاده در صنعت، تعمیرات خودرو، تعمیرات الکترونیکی و موارد دیگر کاربرد دارد. با توجه به تنوع بیت‌ها، می‌توان از آن در انواع پروژه‌های مرتبط با پیچ و مهره استفاده کرد.

لطفاً در نظر داشته باشید که برای اطلاعات دقیق‌تر و جزئی‌تر در مورد مدل ART-680جعبه بیت 40 پارچه دینگشی DINGQI مدل ART-68001 از محصولات شرکت DINGQI است. این جعبه بیت شامل 40 پارچه بیت مختلف است که برای استفاده در کارهای مکانیکی و تعمیرات مختلف مناسب است.

مشخصات فنی

کشور سازنده
چین
کد کالا
ART-68001
جنس
کروم وانادیوم

16 محصول دیگر در همین شاخه:

در دسترس: 6 موجود

بیت T20 بلند هنس، یک نوع بیت یا تیغه تورکس می باشد که توسط برند هنس تولید می شود. "T20" به اندازه سر تورکس آن اشاره دارد و برای پیچ ها و مهره های با سر تورکس اندازه T20 طراحی شده است.

در دسترس: 2 موجود

آچار سایز 22یکسر تخت و یکسر رینگ  از محصولات شرکت ATA TOOLS است. این آچار از نوع تخت و رینگ بوده ،آچار سایز 22یکسر تخت و یکسر رینگ  یکی از انواع آچارهاست که دارای دو سر مختلف، یک سر تخت (بی‌رینگ) و یک سر رینگ (با رینگ) است. این ابزار معمولاً در کارهای مکانیکی، ساختمانی، و تعمیرات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در دسترس: 5 موجود

آچار آلن ستاره بلند روکارتی 9 عددی مدل ST-9012 اسکای (SKY) یک ابزار دستی است که برای گرفتن و گشودن پیچ‌ها و مهره‌هایی با سر ستاره (ستاره‌ای) مناسب است. این آچار از جنس S2 ساخته شده است و دارای 9 عدد سایز مختلف می‌باشد.

در دسترس: 2 موجود

بیت T30 بلند هنس، یک نوع بیت یا تیغه تورکس می باشد که توسط برند هنس تولید می شود. "T30" به اندازه سر تورکس آن اشاره دارد و برای پیچ ها و مهره های با سر تورکس اندازه T30 طراحی شده است.

در دسترس: 5 موجود

بکس کوتاه سایز 36 درایو 3/4 اینچ سیموند (SIMOND) یک ابزار دستی است که برای استفاده در عملیات گرداندن و باز و بسته کردن پیچ‌ها و مهره‌ها با استفاده از درایو 3/4 اینچ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در دسترس: 3 موجود

انبر قفلی 10 اینچ ایران پتک IRAN POTK یکی از ابزارهای دستی بسیار کارآمد و با کیفیت است که برای کارهای سنگین و استفاده در صنعت و کارگاه‌های مختلف طراحی شده است. این انبر قفلی با طول 10 اینچ و دارای ماکزیمم باز شدن 38 میلی‌متر، می‌تواند برای باز و بسته کردن پیچ‌ها و مهره‌های با اندازه‌های مختلف استفاده شود.

در دسترس: 7 موجود

پیچ گوشتی تقه‌ای چینی از جمله ابزارهای قدرتمند و کارآمد است که برای سرعت بخشیدن به فرآیند گوشت کردن و گشودن پیچ‌ها و مهره‌ها استفاده می‌شود. این محصول شامل ابزارها و لوازم جانبی مورد نیاز برای استفاده بهینه از پیچ گوشتی مذکور است.

در دسترس: 5 موجود

آچار فیلتر تسمه‌ای تاپکس ابزاری است که برای باز و بسته کردن فیلترهای روغن خودروها استفاده می‌شود. این نوع آچار معمولاً دارای طراحی مناسبی برای نگهداری و گرفتن فیلترها بوده و به کمک آن می‌توان به راحتی فیلترها را جدا کرده یا نصب کرد.

این آچار فیلتر سایز 85-95 میلی متر بوده و مناسب خودروی پیکان می باشد.

در دسترس: 1 موجود

بکس کوتاه سایز 36 درایو 3/4 اینچ هنس (Hans) یک ابزار دستی است که برای استفاده در عملیات گرداندن و باز و بسته کردن پیچ‌ها و مهره‌ها با استفاده از درایو 3/4 اینچ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در دسترس: موجود نیست

آلن ستاره ای بلند هنس مدل 1742T30 سایز T30 یک ابزار دستی است که برای باز و بسته کردن پیچ‌های ستاره‌ای با سایز T30 استفاده می‌شود. این آلن ستاره ای بلند از تولیدات شرکت هنس می‌باشد.

در دسترس: موجود نیست

مجموعه 7 عددی آچار یکسر جغجغه‌ای سوباشی SUBASHI یک ست شامل 7 آچار با سایزها و اندازه‌های مختلف است. این مجموعه آچارها از جنس فولاد کروم وانادیوم با کیفیت بالا ساخته شده است و برای کارهای مختلفی مانند تعمیرات خانگی، فنی و صنعتی قابل استفاده است.

در دسترس: 7 موجود

بیت T40 بلند هنس، یک نوع بیت یا تیغه تورکس می باشد که توسط برند هنس تولید می شود. "T40" به اندازه سر تورکس آن اشاره دارد و برای پیچ ها و مهره های با سر تورکس اندازه T40 طراحی شده است.