سبد خرید
شماره حساب

درج محتوای دلخواه متنی

  • ناموجود
    کمپرس سنج سیلندر لوازم دار هنسول Hansol مدل HS846
    کمپرس سنج سیلندر لوازم دار هنسول Hansol مدل HS846
    کمپرس سنج سیلندر لوازم دار هنسول Hansol مدل HS846
کمپرس سنج سیلندر لوازم دار هنسول Hansol مدل HS846
کمپرس سنج سیلندر لوازم دار هنسول Hansol مدل HS846 کمپرس سنج سیلندر لوازم دار هنسول Hansol مدل HS846 کمپرس سنج سیلندر لوازم دار هنسول Hansol مدل HS846

کمپرس سنج سیلندر لوازم دار هنسول Hansol مدل HS846

14,500,000 ریال

دستگاه کمپرس سنج سیلندر هنسول (hansol) مدل HS8546 یک ابزار پیشرفته است که برای اندازه‌گیری فشار و کمپرسیون در سیلندرهای موتورها استفاده می‌شود. این دستگاه معمولاً برای استفاده در صنعت خودروسازی، تعمیرگاه‌ها، و کارگاه‌های مکانیکی طراحی شده است.

تعداد
اضافه به علاقه مندی
ناموجود

تمامی کارت های عضو شتاب

دستگاه کمپرس سنج سیلندر هنسول (hansol) مدل HS8546 یک ابزار پیشرفته است که برای اندازه‌گیری فشار و کمپرسیون در سیلندرهای موتورها استفاده می‌شود. این دستگاه معمولاً برای استفاده در صنعت خودروسازی، تعمیرگاه‌ها، و کارگاه‌های مکانیکی طراحی شده است.

مدل HS8546 دارای ویژگی‌هایی مانند دقت بالا، نمایشگر دیجیتال، و قابلیت اندازه‌گیری فشار به صورت پوند در اینچ مربع (psi) است. با استفاده از این دستگاه، شما می‌توانید فشار و کمپرسیون سیلندرهای موتور را با دقت بسنجید و از آن برای تشخیص مشکلات موتور، بررسی سلامت سیستم احتراق و تنظیم درست فشار سوپاپ‌ها استفاده کنید.

دستگاه کمپرس سنج سیلندر هنسول مدل HS8546 معمولاً با یک سری کمپرسورهای سیلندری استفاده می‌شود که به سوپاپ‌های سیلندر متصل می‌شوند. با فشار دادن به دسته یا با روش دیگری، فشار درون سیلندر اندازه‌گیری می‌شود و نمایشگر دیجیتال مقدار فشار را نشان می‌دهد. این دستگاه معمولاً دارای قابلیت ذخیره و نمایش داده‌های تاریخچه، صفحه نمایش با نور پس‌زمینه و قابلیت اتصال به سیستم‌های بیشتری مانند کامپیوتر و نرم‌افزارهای مربوطه است.

در انتخاب دستگاه کمپرس سنج سیلندر هنسول مدل HS8546، به عواملی مانند دقت اندازه‌گیری، قابلیت خواندن آسان، قابلیت اتصال به سیستم‌های خارجی و نیازهای خاص شما توجه کنید. همچنین، مشاوره با کارشناسان و بررسی نظرات کاربران قبل از خرید می‌تواند به شما در انتخاب بهترین دستگاه کمپرس سنج سیلندر هنسول مدل HS8546 برای نیازهای خاص شما کمک کند.

مشخصات فنی

کشور سازنده
چین
کد کالا
HS8546

16 محصول دیگر در همین شاخه:

در دسترس: موجود نیست

چسب وصله SC-BL محصولی از کارخانه بسیار معتبر و خوش نام تیپ تاپ و ساخت کشور آلمان می باشد. این چسب تک جزئی بوده و در معرض هوا و دمای محیط خشک میگردد .چسب 200 گرم مخصوص وصله‌های تعمیر تایر بی ال (BL) یک نوع چسب خاص است که به طور خاص برای تعمیر وصله‌های تایر بی ال استفاده می‌شود. این نوع چسب معمولاً در مواقع اضطراری و برای تعمیر سریع و موقت تایرها استفاده می‌شود. 

در دسترس: موجود نیست

جعبه بکس 53 پارچه درایو 1/4 برند تات TAT TOOLS یک مجموعه ابزار حرفه‌ای است که برای استفاده در کارهای خانگی و صنعتی طراحی شده است. این جعبه بکس شامل 53 قطعه ابزار متنوع با درایو 1/4 اینچ است که برای انجام وظایف مختلف و پروژه‌های متنوع مناسب است.

در دسترس: 2 موجود

جعبه بکس ۱9 پارچه درایو ۳/8 هنس مدل 3619MKR یک ابزار مناسب برای استفاده در بکس بادی است. این جعبه از مواد با کیفیت ساخته شده است، زیرا از فولاد کروم و وانادیوم با استفاده از روش سخت کاری شده تهیه شده است.

در دسترس: موجود نیست

سیبک کش و درآر فشار قوی HANS مدل BJP-J یک ابزار قدرتمند است که برای کشیدن و درآوردن سیبک‌ها و کشش‌های قوی در برخی از کاربردها استفاده می‌شود. این آچار از برند HANS تولید شده است که یکی از نام‌آشنا‌ترین و قابل اعتمادترین برندهای ابزار دستی است.

در دسترس: موجود نیست

گریس پمپ 600 سی سی میتا MITA یک پمپ گریس (لوبریکانت) دو پمپی حرفه‌ای است که برای استفاده در صنایع مختلف و تعمیرات مکانیکی طراحی شده است. این پمپ گریس برای تزریق گریس به قطعات و مکانیزم‌های مختلف، به ویژه در ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، استفاده می‌شود.

در دسترس: موجود نیست

بادپاش کوتاه تاپکس (TOPEX) ، یکی از ابزارهای پرکاربرد در حوزه‌ی صنعتی و خانگی است که برای پاک کردن و از بین بردن گرد و غبار، روغن، رنگ، خاک و سایر ذرات معلق در هوا و روی سطوح مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بادپاش دارای وزن سبک، قابلیت حمل و نقل آسان و عملکرد بالا است که باعث شده است تا در صنایع مختلف، از جمله خودروسازی، صنایع چوب و مبلمان سازی، صنایع الکترونیک و مکانیکی، و همچنین در خانه‌ها و محیط‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

در دسترس: موجود نیست

خط کش مخصوص صافی سیلندر نوین تولز NOVIN TOOLS یکی از ابزار های مخصوص مکانیکی،تراشکاری است که با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب نبسبت به سایر محصولات می باشد.

در دسترس: موجود نیست

اسکای (Sky) یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید ابزار دستی و لوازم جانبی خودرو است. این برند معمولاً درجه بادهای متنوعی را تولید می‌کند که برای استفاده در خودروها و کارهای مرتبط با آنها مناسب هستند. درجه باد یکی از ویژگی‌های مهم بادها است که به عملکرد و کاربردهای آنها اشاره دارد.

در دسترس: 4 موجود

خرک پین دار تعمیرگاهی 3 تن سپهر اصفهان مخصوص خودرو های سواری ساخته شده از  ورق ضخیم کیفیت درجه یک ، ساخت کشور ایران می باشد. این خرک دارای کفه ی عریض می باشد که برای ایجاد امنیت بیشتر برای خودرو ها طراحی شده است.
کیفیت برش کاری و جوشکاری مورد بررسی قرار گرفته و مورد تائید فروشگاه می باشد.

قیمت مندرج برای این محصول،برای یک عدد می باشد.

در دسترس: 1 موجود

جعبه بکس 24 پارچه 6 پر هنس مدل 4624-12MT از محصولات شرکت HANS است. این مجموعه شامل 24 قطعه بکس با اندازه‌های مختلف است که برای استفاده در کارهای گوناگون مناسب است. هر قطعه بکس در این مجموعه دارای 12 پر است، به این معنی که دارای 12 دندانه بر روی سطح داخلی قرار دارد.