سبد خرید
شماره حساب

درج محتوای دلخواه متنی

  • ناموجود
    فولی کش 6 اینچ سه شاخ مدل FSB12
فولی کش 6 اینچ سه شاخ مدل FSB12

فولی کش 6 اینچ سه شاخ مدل FSB12

4,500,000 ریال

پولی کش/فولی کش سایز 6 اینچ سه شاخ اسکای مدل FSB6، یک ابزار کاربردی برای استفاده در کارهای مکانیکی و سرپیچی می‌باشد. این پولی کش/فولی کش توسط برند "اسکای" (Sky) تولید می‌شود.

تعداد
اضافه به علاقه مندی
ناموجود

موجود شد اطلاع بده

تمامی کارت های عضو شتاب

پولی کش/فولی کش سایز 6 اینچ سه شاخ اسکای مدل FSB6، یک ابزار کاربردی برای استفاده در کارهای مکانیکی و سرپیچی می‌باشد. این پولی کش/فولی کش توسط برند "اسکای" (Sky) تولید می‌شود.

در ادامه، به برخی از ویژگی‌های این پولی کش/فولی کش اسکای مدل FSB6 اشاره می‌کنم:

  1. سایز 6 اینچ: پولی کش/فولی کش FSB6 دارای سایز 6 اینچ است. این سایز به معنی طول 6 اینچ ابزار است. این سایز مناسب برای استفاده در کارهای سنگین و پروژه‌هایی با نیروی بالا است.
  2. سه شاخ: این پولی کش/فولی کش به صورت سه شاخه طراحی شده است. این به معنی داشتن سه دنده (شاخه) در قسمت جلویی ابزار است که به وسیله آنها می‌توانید پیچ‌ها و سرپیچ‌ها را با قدرت بیشتری بگیرید.
  3. کیفیت ساخت: پولی کش/فولی کش اسکای مدل FSB6 با استفاده از مواد با کیفیت بالا تولید شده است. موادی مانند فولاد ضدزنگ و آلیاژهای مقاوم در ساخت آن به‌کار رفته است. این کیفیت ساخت برای دوام و استحکام بالا در استفاده‌های مکرر از این ابزار ضروری است.
  4. طراحی ارگونومیک: پولی کش/فولی کش FSB6 با طراحی ارگونومیک تولید شده است. این طراحی به شما امکان می‌دهد که با راحتی بیشتری از آن استفاده کنید و کارهایتان را به طور موثرتر و دقیق‌تر انجام دهید.

به طور کلی، پولی کش/فولی کش سایز 6 اینچ سه شاخ اسکای مدل FSB6، یک ابزار با کیفیت و کاربردی است که با سایز مناسب، طراحی سه شاخه، کیفیت ساخت بالا و طراحی ارگونومیک، برای استفاده در کارهای مکانیکی و سرپیچی مناسب می‌باشد.

مشخصات فنی

کشور سازنده
چین
کد کالا
FSB6
جنس
کروم وانادیوم

8 محصول دیگر در همین شاخه:

در دسترس: 3 موجود

رینگ جمع کن سواری 3 اینچ مدل PRC-325 از شرکت Hans یک ابزار است که برای نصب و جمع کردن رینگ‌های سواری در خودروها استفاده می‌شود. این رینگ جمع کن با ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی طراحی و تولید شده است.

در دسترس: 2 موجود

جک روغنی 2 تن توربو(turbo) یک جک هیدرولیک است که برای انجام کارهای باربری و بالابری در صنایع و کارگاه‌ها استفاده می‌شود. این جک با طراحی مقاوم و قدرتمند خود، توانایی بالابری بارهای سنگین را داراست.

در دسترس: موجود نیست

جعبه بیت ۴۰ پارچه تاپکس مدل TP-H10،این مجموعه یکی از وسلیه های کاربردی برای باز و بسته کردن انواع مهره و پیچ است. مخصوص خودروهای فرانسه، پژو، ال نود، خودرو های آلمانی، بنز و بی ام دابلیو و… کیفیت ساخت بالا (درجه 1) ساخته شده است.

ساخت کشور چین بوده و دارای نگه دارنده بیت با درایو های 1/2 و 3/8 اینچ تعداد: 40 عدد اجزا: 2 عدد سری بکس سری آلنی کوتاه سری آلنی بلندستاره و شش گوش و ام M می باشد.

در دسترس: موجود نیست

جک روغنی 15 تن توربو(turbo) یک جک هیدرولیک است که برای انجام کارهای باربری و بالابری در صنایع و کارگاه‌ها استفاده می‌شود. این جک با طراحی مقاوم و قدرتمند خود، توانایی بالابری بارهای سنگین را داراست.

در دسترس: موجود نیست

کولیس دیجیتالی دینگی مدل EG02815 یک دستگاه الکترونیکی است که قابلیت اندازه‌گیری و نمایش دقیق داده‌های مختلف را داراست. این کولیس دیجیتالی از جمله ابزارهای مفید برای اندازه‌گیری و فهم بهتر ابعاد و اندازه‌ها در مختلف صنایع و کاربردهای مختلف است.

در دسترس: موجود نیست

متر اندازه گیری ابزاری است که برای اندازه گیری فاصله، طول و ابعاد استفاده می شود. متر ها معمولاً از فلز یا پلاستیک انعطاف‌پذیر ساخته می‌شوند، با علامت‌هایی که واحدهای اندازه‌گیری را نشان می‌دهند. رایج‌ترین واحدهای اندازه‌گیری که روی نوار اندازه‌گیری یافت می‌شوند، سانتی‌متر، اینچ (اینچ) و فوت (فوت) هستند.

فولی کش 6 اینچ سه شاخ مدل FSB12
  • حراج!
  • ناموجود
در دسترس: موجود نیست

جعبه بکس ۲۴ پارچه 6 پر درایو ۱/۲ مدل 6MT-4624 محصول شرکت هنس تولید شده در کشور تایوان می باشد. ابزاری بسیار کارآمد و مفید در منازل ، اتومبیل ، کارگاه ها و … است. جعبه بکس 24 عددی هنس  ساخته شده از آلیاژ کروم وانادیوم همگی دارای روکش آینه ای می باشند. این جعبه بکس شامل ۱۸ عدد بکس تکی درایو ۱/۲ از سایز های ۸ الی ۳۲ می باشد که منطبق با استاندار های متریک ارائه شده است.