سبد خرید
شماره حساب

درج محتوای دلخواه متنی

  • ناموجود
    فولی کش 4 اینچ سه شاخ اسکای SKY مدل FSB4
فولی کش 4 اینچ سه شاخ اسکای SKY مدل FSB4

فولی کش 4 اینچ سه شاخ اسکای SKY مدل FSB4

6,000,000 ریال

پولی کش/فولی کش سایز 4 اینچ سه شاخ اسکای مدل FSB4، یک ابزار کاربردی برای استفاده در کارهای مکانیکی و سرپیچی می‌باشد. این پولی کش/فولی کش توسط برند "اسکای" (Sky) تولید می‌شود.

تعداد
اضافه به علاقه مندی
ناموجود

موجود شد اطلاع بده

تمامی کارت های عضو شتاب

پولی کش/فولی کش سایز 4 اینچ سه شاخ اسکای مدل FSB4، یک ابزار کاربردی برای استفاده در کارهای مکانیکی و سرپیچی می‌باشد. این پولی کش/فولی کش توسط برند "اسکای" (Sky) تولید می‌شود.

در ادامه، به برخی از ویژگی‌های این پولی کش/فولی کش اسکای مدل FSB4 اشاره می‌کنم:

  1. سایز 4 اینچ: پولی کش/فولی کش FSB4 دارای سایز 4 اینچ است. این سایز به معنی طول 4 اینچ ابزار است. این سایز مناسب برای استفاده در کارهای سنگین و پروژه‌هایی با نیروی بالا است.
  2. سه شاخ: این پولی کش/فولی کش به صورت سه شاخه طراحی شده است. این به معنی داشتن سه دنده (شاخه) در قسمت جلویی ابزار است که به وسیله آنها می‌توانید پیچ‌ها و سرپیچ‌ها را با قدرت بیشتری بگیرید.
  3. کیفیت ساخت: پولی کش/فولی کش اسکای مدل FSB4 با استفاده از مواد با کیفیت بالا تولید شده است. موادی مانند فولاد ضدزنگ و آلیاژهای مقاوم در ساخت آن به‌کار رفته است. این کیفیت ساخت برای دوام و استحکام بالا در استفاده‌های مکرر از این ابزار ضروری است.
  4. طراحی ارگونومیک: پولی کش/فولی کش FSB4 با طراحی ارگونومیک تولید شده است. این طراحی به شما امکان می‌دهد که با راحتی بیشتری از آن استفاده کنید و کارهایتان را به طور موثرتر و دقیق‌تر انجام دهید.

به طور کلی، پولی کش/فولی کش سایز 4 اینچ سه شاخ اسکای مدل FSB4، یک ابزار با کیفیت و کاربردی است که با سایز مناسب، طراحی سه شاخه، کیفیت ساخت بالا و طراحی ارگونومیک، برای استفاده در کارهای مکانیکی و سرپیچی مناسب می‌باشد.

مشخصات فنی

کشور سازنده
چین
کد کالا
FSB6
جنس
کروم وانادیوم

8 محصول دیگر در همین شاخه:

در دسترس: موجود نیست

بادپاش کوتاه هنس (HANS) مدل 8504A، یکی از ابزارهای پرکاربرد در حوزه‌ی صنعتی و خانگی است که برای پاک کردن و از بین بردن گرد و غبار، روغن، رنگ، خاک و سایر ذرات معلق در هوا و روی سطوح مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بادپاش دارای وزن سبک، قابلیت حمل و نقل آسان و عملکرد بالا است که باعث شده است تا در صنایع مختلف، از جمله خودروسازی، صنایع چوب و مبلمان سازی، صنایع الکترونیک و مکانیکی، و همچنین در خانه‌ها و محیط‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

در دسترس: 2 موجود

جک روغنی 20 تن توربو(turbo) یک جک هیدرولیک است که برای انجام کارهای باربری و بالابری در صنایع و کارگاه‌ها استفاده می‌شود. این جک با طراحی مقاوم و قدرتمند خود، توانایی بالابری بارهای سنگین را داراست.

در دسترس: موجود نیست

جعبه بکس 24 پارچه درایو 1/2 فشار قوی اسکای (Sky) مدل ST-7127B یک مجموعه ابزار حرفه‌ای است که شامل 24 پارچه بکس با درایو 1/2 اینچ و قدرت فشار قوی می‌باشد. این مجموعه ابزار برای استفاده در صنایع مختلف از جمله صنعت خودرو، ساختمان‌ها، تعمیرات خانگی و غیره مناسب است.

در دسترس: موجود نیست

آچار ترکمتر 2000 جغجغه ای با درایو 1/2 اینچ و مدل 4170NMR، یک ابزار قدرتمند و مطمئن برای استفاده در صنایع مختلف است.

این ابزار ترکمتر، به عنوان یک ابزار دستی، برای کار با پیچ‌ها و مهره‌هایی که نیاز به تنظیم دقیق تراکم دارند، استفاده می‌شود. ترکمتر 2000 جغجغه ای به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از یک سیستم مدار بسته، تراکم را به دقت تنظیم کنید.

در دسترس: موجود نیست

گیره رومیزی ایران صنعت سایز 140 میلی‌متر یک ابزار نگهداری و قید کردن قطعات مختلف در محل کار است. این مدل گیره رومیزی برای استفاده در کارگاه‌ها، صنایع و کارهای حرفه‌ای طراحی شده است. آن به شما امکان می‌دهد قطعات را به صورت محکم در جای خود قرار داده و در حین انجام کارهای دیگر دسترسی به آن‌ها را فراهم کنید.

در دسترس: 2 موجود

بادپاش کوتاه تاپکس (TOPEX) ، یکی از ابزارهای پرکاربرد در حوزه‌ی صنعتی و خانگی است که برای پاک کردن و از بین بردن گرد و غبار، روغن، رنگ، خاک و سایر ذرات معلق در هوا و روی سطوح مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بادپاش دارای وزن سبک، قابلیت حمل و نقل آسان و عملکرد بالا است که باعث شده است تا در صنایع مختلف، از جمله خودروسازی، صنایع چوب و مبلمان سازی، صنایع الکترونیک و مکانیکی، و همچنین در خانه‌ها و محیط‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.