سبد خرید
شماره حساب

درج محتوای دلخواه متنی

جعبه بکس 17 پارچه درایو 1/4 اینچ هونگ تو تولز HONG TOU TOOLS
جعبه بکس 17 پارچه درایو 1/4 اینچ هونگ تو تولز HONG TOU TOOLS جعبه بکس 17 پارچه درایو 1/4 اینچ هونگ تو تولز HONG TOU TOOLS

جعبه بکس 17 پارچه درایو 1/4 اینچ هونگ تو تولز HONG TOU TOOLS

3,950,000 ریال
تعداد
اضافه به علاقه مندی

تمامی کارت های عضو شتاب

ست 17 عددی اچار بکس هونگ تو تولز HONG TOU TOOLS یکی از ابزارهای دستی است که برای تعمیر و نگهداری انواع خودروها، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی استفاده می شود. این ست شامل 17 قطعه آچار بکس هونگ تو تولز HONG TOU TOOLS با سایز و اندازه های مختلف است که برای تنظیم و تعمیر انواع پیچ و مهره ها و اتصالات استفاده می شوند.آچارهای این ست از جنس کروم وانادیوم ساخته شده اند که باعث می شود مقاومت بالا و عمر طولانی آنها تضمین شود. همچنین سایز و اندازه هر آچار روی آن نوشته شده است، که باعث می شود شما بتوانید به راحتی آن را شناسایی کنید.

جعبه بکس 17 پارچه درایو 1/4 اینچ هونگ تو تولز HONG TOU TOOLS یک مجموعه ابزار حرفه‌ای است که شامل 17 قطعه بکس با درایو 1/4 اینچ می‌باشد. این مجموعه ابزار از برند هونگ تو تولز (HONG TOU TOOLS) بوده و برای استفاده در کارگاه‌ها، صنایع و تعمیرات خانگی مناسب است.

ویژگی‌های جعبه بکس 17 پارچه درایو 1/4 

ویژگی‌های جعبه بکس 17 پارچه درایو 1/4 اینچ هونگ تو تولز HONG TOU TOOLS شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. تنوع ابزارها: این مجموعه شامل 17 پارچه بکس با اندازه‌های مختلف برای انجام انواع کارهای مکانیکی و تعمیرات مختلف می‌باشد.

  2. کیفیت بالا: ابزارهای این جعبه بکس از مواد با کیفیت و با استانداردهای بین‌المللی ساخته شده‌اند تا دوام و عمر طولانی داشته باشند.

  3. سهولت استفاده: بکس‌های این مجموعه دارای درایو 1/4 اینچ هستند که باعث سهولت در استفاده و تعویض ابزارها می‌شود.

  4. جایگذاری آسان: این جعبه بکس دارای قابلیت جایگذاری و نگهداری آسان ابزارها است که امکان حمل و نقل آنها را راحت می‌کند.

با استفاده از جعبه بکس 17 پارچه درایو 1/4 اینچ هونگ تو تولز HONG TOU TOOLS می‌توانید به راحتی و با دقت بالا انواع پیچ‌ها و مهره‌ها را باز و بسته کنید. این مجموعه ابزار مناسب برای استفاده در صنایع مختلف و تعمیرات مکانیکی است.

این ست دارای 17 عدد آچار بکس هونگ تو تولز HONG TOU TOOLS با سایز و اندازه های مختلف است که برای تنظیم و تعمیر پیچ و مهره های مختلف استفاده می شوند. طراحی آچارهای این ست بکس هونگ تو تولز HONG TOU TOOLS بوده که باعث می شود برای تنظیم و تعمیر پیچ و مهره هایی با سر بالا و مسطح، به راحتی قابل استفاده باشند.این ست دارای یک جعبه پلاستیکی مقاوم است که باعث می شود آچارها در داخل آن به خوبی نگهداری شوند و از گم شدن آنها جلوگیری شود. همچنین جعبه دارای قفل کننده است که باعث می شود جایگاه هر آچار به خوبی مشخص شود و جعبه در حال حرکت نیز به راحتی باز نشود.

آچارهای این ست از جنس کروم وانادیوم ساخته شده اند که باعث می شود مقاومت بالا و عمر طولانی آنها تضمین شود. همچنین، سایز و اندازه هر آچار روی آن نوشته شده است، که باعث می شود شما بتوانید به راحتی آن را شناسایی کنید. آچارهای این ست بکس هونگ تو تولز HONG TOU TOOLS بوده که باعث می شود برای تنظیم و تعمیر پیچ و مهره هایی با سر بالا و مسطح به راحتی قابل استفاده باشند.هر آچار در این ست دارای یک نوک 6 ضلعی می باشد که امکان گرفتن دقیق تر و قوی تر از پیچ و مهره را فراهم می کند. همچنین، این ست دارای گوشتی های متحرک برای قرار دادن آچار بر روی پیچ و مهره های مختلف است که باعث می شود از آسیب به پیچ و مهره ها جلوگیری شود.این ست دارای یک جعبه پلاستیکی مقاوم است که باعث می شود آچارها در داخل آن به خوبی نگهداری شوند و از گم شدن آنها جلوگیری شود. همچنین، جعبه دارای قفل کننده است که باعث می شود جایگاه هر آچار به خوبی مشخص شود و جعبه در حال حرکت نیز به راحتی باز نشود.

4 قلم

مشخصات فنی

کشور سازنده
چین
جنس
کروم وانادیوم

16 محصول دیگر در همین شاخه:

در دسترس: موجود نیست

جعبه بکس ۱۷ پارچه درایو ۳/۴ فشار قوی هنس مدل 6617m8 یک ابزار مناسب برای استفاده در بکس بادی است. این جعبه از مواد با کیفیت ساخته شده است، زیرا از فولاد کروم و وانادیوم با استفاده از روش سخت کاری شده تهیه شده است.

در دسترس: 2 موجود

رینگ جمع کن سواری 3 اینچ مدل PRC-325 از شرکت Hans یک ابزار است که برای نصب و جمع کردن رینگ‌های سواری در خودروها استفاده می‌شود. این رینگ جمع کن با ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی طراحی و تولید شده است.

در دسترس: موجود نیست

ترکمتر 2000 کلاسیکال تقه ای درایو 1/2 هنس HANS مدل 4174NM-225B، یک ابزاری  است که برای پیچیدن و باز کردن مهره‌ها و بولت‌ها در محیط صنعتی استفاده می‌شود. این ترکمتر دارای ویژگی‌هایی است که آن را برای کاربران حرفه‌ای مناسب می‌سازد.

در دسترس: 5 موجود

بادپاش کوتاه تاپکس (TOPEX) ، یکی از ابزارهای پرکاربرد در حوزه‌ی صنعتی و خانگی است که برای پاک کردن و از بین بردن گرد و غبار، روغن، رنگ، خاک و سایر ذرات معلق در هوا و روی سطوح مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بادپاش دارای وزن سبک، قابلیت حمل و نقل آسان و عملکرد بالا است که باعث شده است تا در صنایع مختلف، از جمله خودروسازی، صنایع چوب و مبلمان سازی، صنایع الکترونیک و مکانیکی، و همچنین در خانه‌ها و محیط‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

در دسترس: 2 موجود

جعبه بکس ۱9 پارچه درایو ۳/8 هنس مدل 3619MKR یک ابزار مناسب برای استفاده در بکس بادی است. این جعبه از مواد با کیفیت ساخته شده است، زیرا از فولاد کروم و وانادیوم با استفاده از روش سخت کاری شده تهیه شده است.

در دسترس: 3 موجود

ست بکس ۲۴ پارچه 6 پر درایو ۱/۲ مدل HS8524 محصول شرکت هنسول تولید شده در کشور چین می باشد. ابزاری بسیار کارآمد و مفید در منازل ، اتومبیل ، کارگاه ها و … است. مجموعه ی بکس ۲۴ عددی هنسول ساخته شده از آلیاژ کروم وانادیوم همگی دارای روکش آینه ای می باشند. این ست بکس شامل ۱۸ عدد بکس تکی درایو ۱/۲ از سایز های ۸ الی ۳۲ می باشد که منطبق با استاندار های متریک ارائه شده است.

در دسترس: 2 موجود

جک سوسماری روغنی 2 تن سبک توربو TURBOمدل BXS، یک ابزار صنعتی است که برای بالابردن و جابجایی اشیاء سنگین در محیط صنعتی استفاده می‌شود. این جک سوسماری روغنی دارای ویژگی‌هایی است که آن را برای کاربرد در محیط صنعتی مناسب می‌سازد.

در دسترس: موجود نیست

جک روغنی 4 تن اسکای (Sky) مدل ST-B4T یک جک هیدرولیک است که برای انجام کارهای باربری و بالابری در صنایع و کارگاه‌ها استفاده می‌شود. این جک با طراحی مقاوم و قدرتمند خود، توانایی بالابری بارهای سنگین را داراست.

در دسترس: موجود نیست

جعبه بکس 24 عددی هواگیری سلپرو مدل 72524، یک مجموعه ابزار هواگیری است که توسط برند "سلپرو" (Selpro) تولید می‌شود.

***این جعبه شامل بکس های بلند و کوتاه درایو "1/4 تا شماره 12 میلی متر میباشد.***

در دسترس: 4 موجود

بادپاش کوتاه هنس (HANS) مدل 8504A، یکی از ابزارهای پرکاربرد در حوزه‌ی صنعتی و خانگی است که برای پاک کردن و از بین بردن گرد و غبار، روغن، رنگ، خاک و سایر ذرات معلق در هوا و روی سطوح مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بادپاش دارای وزن سبک، قابلیت حمل و نقل آسان و عملکرد بالا است که باعث شده است تا در صنایع مختلف، از جمله خودروسازی، صنایع چوب و مبلمان سازی، صنایع الکترونیک و مکانیکی، و همچنین در خانه‌ها و محیط‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

در دسترس: موجود نیست

جک کورسی 3 تن اسکای Sky مدل ST-F3T یک دستگاه سوسماری قدرتمند و با کیفیت است که برای استفاده در صنایع مختلف طراحی شده است. این دستگاه با توان 3 تن، قادر به بالابردن اشیاء سنگین و بزرگ است.