سبد خرید
شماره حساب

درج محتوای دلخواه متنی

تایلور سايز 30 سانتی متر آتا ATA

تایلور سايز 30 سانتی متر آتا ATA

1,170,000 ریال

 آچار تایلیور با طول 30 سانتی متر می باشد که جنس بدنه ی آن کروم وانادیوم می باشد.از این آچار می توان در صنایع مختلف به خصوص خودرو سازی استفاده کرد.

تعداد
اضافه به علاقه مندی
آخرین موجودی

تمامی کارت های عضو شتاب

بررسی مشخصات آچار تایلیور 12 اینچ آتا

آچار تایلیور یکی از انواع آچار می باشد که کاربرد اصلی آن خارج کردن لاستیک می باشد به همین دلیل به آن لاستیک درار نیز گفته می شود.از مزیت های استفاده از لاستیک درار در خارج کردن لاستیک، می توان به سهولت در خارج کردن لاستیک اشاره کرد.همچنین استفاده از آچار تایلیور ، احتمال آسیب دیدن لاستیک را به حداقل می رساند.

معمولا آچار تایلیور از جنس فلزات مقاوم مثل فولاد ساخته می شود تا استحکام آن بیشینه باشد.

آچار تایلور سایز 12 اینچ

محصول فوق یک آچار تایلیور با طول 30 سانتی متر می باشد که جنس بدنه ی آن کروم وانادیوم می باشد.از این آچار می توان در صنایع مختلف به خصوص خودرو سازی استفاده کرد.

این لاستیک درار توسط شرکت ایرانی  ATA تولید شده است و دارای کیفیت مطلوبی می باشد.

2 قلم

مشخصات فنی

کشور سازنده
ایران
جنس
کروم وانادیوم

16 محصول دیگر در همین شاخه:

در دسترس: 1 موجود

جعبه بیت ۱۵ پارچه آلنی هنس (Hans) مدل 06615 یک مجموعه ابزار با بیت‌های آلن برای استفاده در کارهای مکانیکی و تعمیر و نگهداری است. این جعبه شامل ۱۵ پارچه آلن با اندازه‌های مختلف می‌باشد که برای گوشه‌ها و مهره‌هایی با اندازه‌های مختلف قابل استفاده است.

در دسترس: موجود نیست

بکس بادی تیتان TAITIAN مدل 11000 یک ابزار قدرتمند برای استفاده در صنعت خودروسازی، تعمیر و نگهداری خودرو و کارهای صنعتی است. این ابزار از جنس تیتانیوم ساخته شده است که باعث می‌شود بسیار سبک و همچنین مقاوم در برابر ضربه و خوردگی باشد.

این محصول ساخت شرکت TITAN است.این محصول توانایی ایجاد گشتاور تا 1280 نیوتون متر را دارد. کلیدی که در پشت بکس بادی قرار دارد علاوه بر تغییر جهت حرکت شفت خروجی بکس بادی توانایی تنظیم گشتاور در سه حالت چپ گرد و سه حالت راست گرد را دارد. قطر شفت خروجی بکس بادی 1/2 اینچ و جنس آن از کروم مولبیدن است.

در دسترس: موجود نیست

جعبه بکس 24 پارچه درایو 1/2 فشار قوی اسکای (Sky) مدل ST-7127B یک مجموعه ابزار حرفه‌ای است که شامل 24 پارچه بکس با درایو 1/2 اینچ و قدرت فشار قوی می‌باشد. این مجموعه ابزار برای استفاده در صنایع مختلف از جمله صنعت خودرو، ساختمان‌ها، تعمیرات خانگی و غیره مناسب است.

در دسترس: 2 موجود

پولی کش/فولی کش سایز 10 اینچ سه شاخ اسکای مدل FSB10، یک ابزار کاربردی برای استفاده در کارهای مکانیکی و سرپیچی می‌باشد. این پولی کش/فولی کش توسط برند "اسکای" (Sky) تولید می‌شود.

در دسترس: موجود نیست

مته‌های گردبر برای چوب از جمله ابزارهای ضروری برای انجام کارهای چوبی مختلف هستند. ست 11 عددی مته گردبر برای چوب دینگی DINGQI مدل 136011، شامل 11 عدد مته با اندازه‌های مختلف می‌باشد که برای حفر سوراخ‌های مختلف در چوب و کناف مناسب است.

در دسترس: موجود نیست

پولی کش/فولی کش سایز 6 اینچ سه شاخ اسکای مدل FSB6، یک ابزار کاربردی برای استفاده در کارهای مکانیکی و سرپیچی می‌باشد. این پولی کش/فولی کش توسط برند "اسکای" (Sky) تولید می‌شود.

در دسترس: 1 موجود

بلبرینگ کش تاپکس یک نوع بلبرینگ کش است که برای استفاده در انواع ماشین‌آلات، وسایل نقلیه و تجهیزات صنعتی استفاده می‌شود. ست 12 پارچه بلبرینگ کش تاپکس شامل 12 قطعه بلبرینگ با اندازه‌ها و ابعاد مختلف می‌باشد که برای تعمیرات و تعویض بلبرینگ‌های مختلف استفاده می‌شود.

در دسترس: 5 موجود

بادپاش کوتاه تاپکس (TOPEX) ، یکی از ابزارهای پرکاربرد در حوزه‌ی صنعتی و خانگی است که برای پاک کردن و از بین بردن گرد و غبار، روغن، رنگ، خاک و سایر ذرات معلق در هوا و روی سطوح مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بادپاش دارای وزن سبک، قابلیت حمل و نقل آسان و عملکرد بالا است که باعث شده است تا در صنایع مختلف، از جمله خودروسازی، صنایع چوب و مبلمان سازی، صنایع الکترونیک و مکانیکی، و همچنین در خانه‌ها و محیط‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

در دسترس: موجود نیست

ست بکس بلند ریلی 14 عددی E درایو 1/2 - 3/8 - 1/4 هنس (Hans) مدل 56314E یک مجموعه ابزار است که شامل 14 عدد بکس بلند با درایوهای 1/2 اینچ، 3/8 اینچ و 1/4 اینچ می‌شود. این مجموعه برای استفاده در صنعت مکانیک، تعمیرات خودرو، ساخت و ساز و سایر فعالیت‌های مرتبط طراحی شده است.

در دسترس: 2 موجود

جعبه بکس 9 پارچه درایو 1/2 سری E مدل 46410-9B از شرکت Hans یک مجموعه ابزار است که شامل 9 بکس با سایزهای E10 تا E24 می‌باشد. این مجموعه بکس‌های ستاره E با ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی طراحی و تولید شده است.

در دسترس: 1 موجود

جعبه بکس 24 پارچه 6 پر هنس مدل 4624-12MT از محصولات شرکت HANS است. این مجموعه شامل 24 قطعه بکس با اندازه‌های مختلف است که برای استفاده در کارهای گوناگون مناسب است. هر قطعه بکس در این مجموعه دارای 12 پر است، به این معنی که دارای 12 دندانه بر روی سطح داخلی قرار دارد.