سبد خرید
شماره حساب

درج محتوای دلخواه متنی

تایلور سايز 20 سانتی متر آتا ATA

تایلور سايز 20 سانتی متر آتا ATA

740,000 ریال

 آچار تایلیور با طول 20 سانتی متر می باشد که جنس بدنه ی آن کروم وانادیوم می باشد.از این آچار می توان در صنایع مختلف به خصوص خودرو سازی استفاده کرد.

تعداد
اضافه به علاقه مندی

تمامی کارت های عضو شتاب

بررسی مشخصات آچار تایلیور 8 اینچ آتا

آچار تایلیور یکی از انواع آچار می باشد که کاربرد اصلی آن خارج کردن لاستیک می باشد به همین دلیل به آن لاستیک درار نیز گفته می شود.از مزیت های استفاده از لاستیک درار در خارج کردن لاستیک، می توان به سهولت در خارج کردن لاستیک اشاره کرد.همچنین استفاده از آچار تایلیور ، احتمال آسیب دیدن لاستیک را به حداقل می رساند.

معمولا آچار تایلیور از جنس فلزات مقاوم مثل فولاد ساخته می شود تا استحکام آن بیشینه باشد.

آچار تایلور سایز 8 اینچ

محصول فوق یک آچار تایلیور با طول 20 سانتی متر می باشد که جنس بدنه ی آن کروم وانادیوم می باشد.از این آچار می توان در صنایع مختلف به خصوص خودرو سازی استفاده کرد.

این لاستیک درار توسط شرکت ایرانی  ATA تولید شده است و دارای کیفیت مطلوبی می باشد.

3 قلم

مشخصات فنی

کشور سازنده
ایران
جنس
کروم وانادیوم

16 محصول دیگر در همین شاخه:

در دسترس: موجود نیست

پولی کش/فولی کش سایز 4 اینچ سه شاخ اسکای مدل FSB4، یک ابزار کاربردی برای استفاده در کارهای مکانیکی و سرپیچی می‌باشد. این پولی کش/فولی کش توسط برند "اسکای" (Sky) تولید می‌شود.

در دسترس: 2 موجود

جعبه بکس 24 پارچه درایو 1/2 اسکای SKY مدل ST-9924 یک مجموعه ابزار است که توسط شرکت اسکای (SKY) تولید می‌شود. این مجموعه شامل 24 قطعه بکس با درایو 1/2 اینچ است، که به این معنی است که قطر مربع درایو برابر با 1/2 اینچ است.

در دسترس: 6 موجود

جعبه بیت ۴۰ پارچه تاپکس مدل TP-H10،این مجموعه یکی از وسلیه های کاربردی برای باز و بسته کردن انواع مهره و پیچ است. مخصوص خودروهای فرانسه، پژو، ال نود، خودرو های آلمانی، بنز و بی ام دابلیو و… کیفیت ساخت بالا (درجه 1) ساخته شده است.

ساخت کشور چین بوده و دارای نگه دارنده بیت با درایو های 1/2 و 3/8 اینچ تعداد: 40 عدد اجزا: 2 عدد سری بکس سری آلنی کوتاه سری آلنی بلندستاره و شش گوش و ام M می باشد.

در دسترس: موجود نیست

کمپرسور باد سایلنت ادون EDON مدل ED550-50L یک کمپرسور باد صنعتی است که با ظرفیت 50 لیتر و قابلیت تولید باد با فشار 8 بار مناسب برای استفاده در کارگاه‌ها و کارخانجات است.

سرب چسبی برند ZX

2,350,000 ریال
در دسترس: موجود نیست

سرب چسبی zx یکی از برازنده‌ترین سرب بالانس در بازار بوده و برای ماشین‌های اسپورت به کار می‌رود. سرب‌ چسبی zx در وزن‌های یک کیلو و هشتصد گرم، پنج گرم، ده گرم، سی تا شصت گرم وجود دارد.

در دسترس: موجود نیست

ترکمتر 3000 تقه ای درایو 1/2 هنس (Hans) مدل 4174NM-330 یک ابزار اندازه‌گیری گشتاور (توان چرخشی) است که برای استفاده در اتصالات پیچ با سایز 1/2 اینچ مورد استفاده قرار می‌گیرد.از این نوع ترکمترها به طور معمول در کارگاه‌ها، خطوط تولید، و کارهای تعمیر و نگهداری استفاده می‌شود تا گشتاور مشخصی در اتصالات و یا جوش‌ها اندازه‌گیری و کنترل شود. 

تایلور سايز 20 سانتی متر آتا ATA
  • حراج!
  • ‎−5%

جعبه بکس 24 پارچه اسموس SMOOS مدل M4C-24S

30,000,000 ریال 28,500,000 ریال ‎−5%
در دسترس: 5 موجود

جعبه بکس 24 پارچه اسموس SMOOS مدل M4C-24S یک مجموعه ابزار حرفه‌ای است که برای استفاده در کارهای خانگی و صنعتی طراحی شده است. این جعبه بکس شامل 24 قطعه ابزار متنوع است که برای انجام وظایف مختلف و پروژه‌های متنوع مناسب است.

در دسترس: 2 موجود

جعبه بکس 26 پارچه درایو 1/4 کوتاه و بلند مدل 2626MPQ هنس (Hans) مجموعه‌ای از ابزارهای دستی است که شامل درایو با قطر 1/4 اینچ و پارچه‌های مختلف است. این مجموعه توسط شرکت هنس طراحی و تولید شده است و برای کاربردهای مختلفی مانند تعمیرات عمومی و صنعتی مناسب است.

در دسترس: 1 موجود

جعبه بکس ۲۴ پارچه 6 پر درایو ۱/۲ مدل 6MT-4624 محصول شرکت هنس تولید شده در کشور تایوان می باشد. ابزاری بسیار کارآمد و مفید در منازل ، اتومبیل ، کارگاه ها و … است. جعبه بکس 24 عددی هنس  ساخته شده از آلیاژ کروم وانادیوم همگی دارای روکش آینه ای می باشند. این جعبه بکس شامل ۱۸ عدد بکس تکی درایو ۱/۲ از سایز های ۸ الی ۳۲ می باشد که منطبق با استاندار های متریک ارائه شده است.

در دسترس: موجود نیست

جک سوسماری روغنی 2 تن سبک توربو TURBOمدل BXS، یک ابزار صنعتی است که برای بالابردن و جابجایی اشیاء سنگین در محیط صنعتی استفاده می‌شود. این جک سوسماری روغنی دارای ویژگی‌هایی است که آن را برای کاربرد در محیط صنعتی مناسب می‌سازد.

در دسترس: 1 موجود

پولی کش/فولی کش سایز 12 اینچ سه شاخ اسکای مدل FSB12، یک ابزار کاربردی برای استفاده در کارهای مکانیکی و سرپیچی می‌باشد. این پولی کش/فولی کش توسط برند "اسکای" (Sky) تولید می‌شود.

در دسترس: موجود نیست

جعبه بکس 24 پارچه درایو 1/2 اینچ NEW KING TOOLS یک مجموعه ابزار حرفه‌ای است که شامل 24 پارچه بکس با درایو 1/2 اینچ می‌باشد. این مجموعه ابزار برای استفاده در صنایع مختلف از جمله صنعت خودرو، ساختمان‌ها، تعمیرات خانگی و غیره مناسب است.

در دسترس: موجود نیست

گریس پمپ 600 سی سی میتا MITA یک پمپ گریس (لوبریکانت) دو پمپی حرفه‌ای است که برای استفاده در صنایع مختلف و تعمیرات مکانیکی طراحی شده است. این پمپ گریس برای تزریق گریس به قطعات و مکانیزم‌های مختلف، به ویژه در ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، استفاده می‌شود.