سبد خرید
شماره حساب

درج محتوای دلخواه متنی

  • ناموجود
    ست سنبه پین درآر 6 عددی کیفی هنس HANS مدل 56110-6
    ست سنبه پین درآر 6 عددی کیفی هنس HANS مدل 56110-6
ست سنبه پین درآر 6 عددی کیفی هنس HANS مدل 56110-6
ست سنبه پین درآر 6 عددی کیفی هنس HANS مدل 56110-6 ست سنبه پین درآر 6 عددی کیفی هنس HANS مدل 56110-6

ست سنبه پین درآر 6 عددی کیفی هنس HANS مدل 56110-6

10,500,000 ریال

پین درآر 6 عددی هنس مدل 56110-6  یک ست شش عددی در قطرهای 2 تا 8 میلمتری تولید و عرضه می گردند. این ابزار دستی یکی از ابزار آلات علامت گذاری به شمار می رود و معمولا با توجه به کاربردشان نام گذاری می‌شوند و در انواع مختلفی مانند سنبه حروف، سنبه اعداد، سنبه‌ فضا ساز، سنبه نشان، سنبه خارج کننده و … تولید می شوند.

تعداد
اضافه به علاقه مندی
ناموجود

تمامی کارت های عضو شتاب

پین درآر 6 عددی هنس مدل 56110-6  یک ست شش عددی در قطرهای 2 تا 8 میلمتری تولید و عرضه می گردند. این ابزار دستی یکی از ابزار آلات علامت گذاری به شمار میرود و معمولا با توجه به کاربردشان نام گذاری می‌شوند و در انواع مختلفی مانند سنبه حروف، سنبه اعداد، سنبه‌ فضا ساز، سنبه نشان، سنبه خارج کننده و … تولید می شوند.

از دیگر قابلیت های سنبه می توان به تنظیم پرچ‌ها در محل خود، هم محورکردن دو سوراخ و خارج کردن پرچ‌ها و پیچ‌ها اشاره نمود. سنبه در صنایع چوب، فلز و ساختمان و همچنین در تعمیرگاه و قالبسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که با توجه به شکل ظاهری این ابزار، عمدتاً برای خارج کردن و موقعیت دادن به پین ها و سوراخ کردن ورق‌های نازک به کار گرفته می‌شود. نوک سنبه‌ ها سنگ خورده و پولیش می‌شوند. قسمت چکش‌خور آنها طوری ساخته شده است که در اثر اعمال ضربه، قارچی شکل نشوند.

این محصول ساخت تایوان است و دارای گارانتی اصالت و سلامتی است. محصولات هنس از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار می باشد.

56110-6

مشخصات فنی

کشور سازنده
تایوان
کد کالا
56110-6

16 محصول دیگر در همین شاخه:

در دسترس: موجود نیست

بکس کوتاه سایز 22 درایو 3/4 اینچ هنس Hans یک ابزار دستی است که برای استفاده در عملیات گرداندن و باز و بسته کردن پیچ‌ها و مهره‌ها با استفاده از درایو 3/4 اینچ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در دسترس: 6 موجود

بکس کوتاه سایز 16 درایو 1/2 اینچ ریکو (RICO) یک ابزار دستی است که برای استفاده در عملیات گرداندن و باز و بسته کردن پیچ‌ها و مهره‌ها با استفاده از درایو 1/2 اینچ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در دسترس: 3 موجود

برس سیمی تخت افشان یا اصطلاحا فرچه سیمی تخت افشان جهت پلیسه گیری، براده برداری، پرداخت کاری، جرم گیری، رنگ برداری، زنگ زدایی، خش گذاری، تمیزکاری و … مورد استفاده قرار می گیرد.

در دسترس: 1 موجود

جعبه بیت ۴۰ پارچه هنس مدل ۰۶۰۴۰،این مجموعه یکی از وسلیه های کاربردی برای باز و بسته کردن انواع مهره و پیچ است. مخصوص خودروهای فرانسه، پژو، ال نود، خودرو های آلمانی، بنز و بی ام دابلیو و… کیفیت ساخت بالا (درجه 1) ساخت :اصل تایوان دارای نگه دارنده بیت با درایو های 1/2 و 3/8 اینچ تعداد: 40 عدد اجزا: 2 عدد سری بکس سری آلنی کوتاه سری آلنی بلندستاره و شش گوش و ام M

در دسترس: 2 موجود

ست جعبه بکس بلند 10 پارچه درایو 1/2 هنس HANS مدل 4610MB یکی از ابزارهای دستی است که برای تعمیر و نگهداری انواع خودروها، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی استفاده می شود. این ست شامل 10 عدد بکس بلند هنس با درایو 1/2 اینچ است که برای تنظیم و تعمیر انواع پیچ و مهره ها و اتصالات استفاده می شوند.

در دسترس: 1 موجود

مجموعه 40 عددی جعبه بکس هنس HANS مدل 5640MAR یکی از ابزارهای پرکاربرد و با کیفیت در زمینه تعمیر و نگهداری خودروها، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی است. این مجموعه شامل 40 عدد بکس هنس با درایو 1/4 اینچ، 3/8 اینچ و 1/2 اینچ است که برای تنظیم و تعمیر انواع پیچ و مهره ها و اتصالات استفاده می شوند.

در دسترس: 2 موجود

پیچ گوشتی T10 هنس (Hans) مدل 0440T10 یکی از محصولات شرکت هنس است که برای استفاده در کارهای مکانیکی، تعمیرات الکترونیکی و سایر فعالیت‌های خانگی طراحی شده است. این پیچ گوشتی با سر تیپ T10 ارائه می‌شود.

در دسترس: 2 موجود

ست ستاره چاقویی هنس مدل 16745 یکی از ابزارهای دستی است که برای باز و بسته کردن پیچ‌های ستاره‌ای در موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ست شامل 9 عدد ستاره با سایز‌های مختلف است که به کمک آنها می‌توانید پیچ‌های ستاره‌ای با اندازه‌های مختلف را باز و بسته کنید.

در دسترس: موجود نیست

گریس پمپ سطلی اطلس یک پمپ گریس صنعتی است که برای انتقال و استفاده از گریس به صورت صنعتی و حرفه‌ای استفاده می‌شود. این پمپ برای مصارف صنعتی و مکانیکی، از جمله تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، استفاده می‌شود.

در دسترس: 2 موجود

ست آچار 12 عددی یکسر تخت و رینگی سایزهای 8 تا 22 آتا ATA مدل BX1200 یک مجموعه ابزار است که برای استفاده در کارهای مکانیکی و تعمیرات صنعتی طراحی شده است. این ست شامل 12 عدد آچار با طراحی تخت و رینگی می‌باشد که سایزهای مختلفی را پوشش می‌دهند.

در دسترس: موجود نیست

ست ستاره چاقویی اسکای مدل T10-T45 یکی از ابزارهای دستی است که برای باز و بسته کردن پیچ‌های ستاره‌ای در موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ست شامل 9 عدد ستاره با سایز‌های مختلف است که به کمک آنها می‌توانید پیچ‌های ستاره‌ای با اندازه‌های مختلف را باز و بسته کنید.

در دسترس: 2 موجود

دسته بکس T (صلیبی) سایز 8 هنس Hans مدل 1310M08B ، ساخت کشور تایوان بوده و ساخته شده کروم وانادیوم می باشد.این محصول با طراحی ارگونومیکی که دارد حس خوبی را هنگام استفاده به شما می دهد.

در دسترس: موجود نیست

ست پیچ گوشتی 7 عددی ضربه‌ای هنس 06500-7B یک ابزار دستی است که برای گرفتن و باز کردن پیچ‌های گوشتی با سرعت بالا و با ضربه‌های کوچک و متوالی استفاده می‌شود. این ست شامل 7 عدد پیچ گوشتی با سایز‌های مختلف است که به کمک آنها می‌توانید پیچ‌های گوشتی با اندازه‌های مختلف را باز و بسته کنید.