سبد خرید
شماره حساب

درج محتوای دلخواه متنی

  • ناموجود
    ست آچار آلن چاقویی اسکای SKY مدل S 2.5-10
ست آچار آلن چاقویی اسکای SKY مدل S 2.5-10

ست آچار آلن چاقویی اسکای SKY مدل S 2.5-10

1,650,000 ریال

ست آلن چاقویی اسکای مدل S 2.5-10 یکی از ابزارهای دستی است که برای باز و بسته کردن پیچ‌های آلن در موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ست شامل 8 عدد آلن با سایز‌های مختلف است که به کمک آنها می‌توانید پیچ‌های آلن با اندازه‌های مختلف را باز و بسته کنید.

تعداد
اضافه به علاقه مندی
ناموجود

موجود شد اطلاع بده

تمامی کارت های عضو شتاب

ست آلن چاقویی اسکای S 2.5-10 یکی از ابزارهای دستی است که برای باز و بسته کردن پیچ‌های آلن در موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ست شامل 9 عدد آلن با سایز‌های مختلف است که به کمک آنها می‌توانید پیچ‌های آلن با اندازه‌های مختلف را باز و بسته کنید.مزیت اصلی ست آلن چاقویی اسکای S 2.5-10، کارایی بالا و مقاومت در برابر خوردگی و سایش است. سرعت و دقت بالای این ست در باز و بسته کردن پیچ‌های آلن، به شما کمک می‌کند تا به راحتی و با دقت بالا کارهای خود را انجام دهید.

هر قطعه از این ست با دقت و کیفیت بالا ساخته شده است تا به شما کمک کند تا به راحتی پیچ‌های آلن را باز و بسته کنید. همچنین، تمام قطعات ست آلن چاقویی اسکای S 2.5-10 از جنس فولادی ساخته شده‌اند که باعث مقاومت بالا در برابر خوردگی و سایش می‌شود.ست آلن چاقویی اسکای S 2.5-10 یک ابزار کارآمد و با کیفیت برای باز و بسته کردن پیچ‌های آلن در موارد مختلف است. این ست شامل 9 عدد آلن با سایز‌های مختلف از 2.5mm تا 10mm می‌باشد، که به راحتی می‌توانید اندازه مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

هر یک از قطعات ست آلن چاقویی اسکای S 2.5-10 از جنس فولادی ساخته شده‌اند که باعث مقاومت بالا در برابر خوردگی و سایش می‌شود. این ست با توجه به کیفیت ساخت بالا و مقاومت در برابر سایش، می‌تواند برای مدت طولانی در دسترس شما باشد.ست آلن چاقویی اسکای S 2.5-10 دارای طراحی ارگونومیک و مریح برای دست است که باعث راحتی کار کردن با آن شده است. همچنین، این ست به دلیل کوچک بودن اندازه و وزن، بسیار قابل حمل است و می‌توانید آن را به راحتی در جعبه ابزار خود نگهداری کنید.

در کل، ست آلن چاقویی اسکای S 2.5-10 یک ابزار دستی با کیفیت و کارآمد است که با توجه به مقاومت و کیفیت ساخت بالا، می‌تواند برای مدت طولانی در دسترس شما باشد و به شما کمک کند تا به راحتی پیچ‌های آلن را باز و بسته کنید.

مشخصات فنی

کشور سازنده
چین
کد کالا
S 2.5-10

8 محصول دیگر در همین شاخه:

در دسترس: موجود نیست

ست 22 پارچه آچار یکسر تخت یکسر رینگی هنسول Hansol مدل HS100 یکی از ابزارهای دستی است که برای تعمیر و نگهداری انواع خودروها، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی استفاده می شود. این ست شامل 22 قطعه آچار یکسر تخت و یکسر رینگی با سایز و اندازه های مختلف است که برای تنظیم و تعمیر انواع پیچ و مهره ها و اتصالات استفاده می شوند.

در دسترس: موجود نیست

بکس کوتاه سایز 36 درایو 3/4 اینچ هنس (Hans) یک ابزار دستی است که برای استفاده در عملیات گرداندن و باز و بسته کردن پیچ‌ها و مهره‌ها با استفاده از درایو 3/4 اینچ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در دسترس: 2 موجود

آچار بکس جغجغه ای هنس مدل 3130GQ سایز 3/8 یک ابزار دستی است که برای استفاده در کارهای مکانیکی و ساختمانی استفاده می‌شود. این آچار با سایز 3/8 اینچ، به معنای قطر داخلی مته ای است که در آن قابل قرار گیری است.

در دسترس: موجود نیست

آچار فرانسه 8 اینچ دنفوس مدل یک ابزار قدرتمند و حرفه‌ای است که برای استفاده در کارهای مکانیکی و صنعتی طراحی شده است. این آچار یکی از اندازه‌های استاندارد آچارهای فرانسه است و برای کارهای سنگین و متوسط ​​مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در دسترس: موجود نیست

مجموعه 8 عددی آچار یکسر جغجغه‌ای سوباشی SUBASHI یک ست شامل 8 آچار با سایزها و اندازه‌های مختلف است. این مجموعه آچارها از جنس فولاد کروم وانادیوم با کیفیت بالا ساخته شده است و برای کارهای مختلفی مانند تعمیرات خانگی، فنی و صنعتی قابل استفاده است.

در دسترس: 2 موجود

ست آچار 8 عددی یکسر تخت و رینگی سایزهای 8 تا 19 آتا ATA مدل BX0800 یک مجموعه ابزار است که برای استفاده در کارهای مکانیکی و تعمیرات صنعتی طراحی شده است. این ست شامل 8 عدد آچار با طراحی تخت و رینگی است که سایزهای مختلفی را پوشش می‌دهند.

در دسترس: موجود نیست

مجموعه 9 عددی آچار آلن ستاره ای هنسول Hansol مدل HS8537 یک مجموعه ابزار حرفه‌ای است که برای استفاده در تعمیرات، سرویس و تنظیمات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مجموعه شامل 9 آچار آلن ستاره ای با سایزهای مختلف است که برای استفاده در اتصالات با پیچ‌های آلنی ستاره ای مورد استفاده قرار می‌گیرند.